کاشان| بازدید از منزل خانواده‌های دارای چند قلو 

معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی کاشان در دیدار با خانواده‌های دارای فرزندان چندقلو، گفت: در راستای انجام خدمات متنوع خانواده‌های دارای فرزند چند قلو، نهایت توجه و مساعدت را با این خانواده‌ها خواهیم داشت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان کاشان، ام‌البنین متقی‌نژاد در این دیدار که به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی انجام شد، از کمک بهزیستی در خصوص حل مشکلات این خانواده‌ها خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با توجه به وظیفه بهزیستی در قبال گروه‌های هدف، سعی بر آن است تا خدمات متناسب با شأن و کرامت این عزیزان از سوی بهزیستی ارائه شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر واحد امور اجتماعی بهزیستی کاشان ۲۰ پرونده کودک دو قلو  و ۲۳ یرونده  سه قلو و یک پرونده چهارقلو را تحت حمایت خود دارد که با پرداخت مستمری و شیرخشک و سبد کالا و اعطای تسهیلات اشتغالزایی در صورت عدم اشتغال پدر، سعی در برطرف نمودن مشکلات معیشتی این خانواده ها هستیم.

 در این بازدید خانواده‌های دارای فرزند چند قلو نیز به بیان مشکلات و چالش‌های خود پرداخته که در پایان رئیس اداره بهزیستی کاشان عنوان نمود: در راستای انجام خدمات متنوع خانواده‌های دارای فرزند چند قلو نهایت توجه و مساعدت را با این خانواده‌ها خواهیم داشت.

به گزارش روابط عمومی، در این بازدید، مشکلات و درخواست‌های این خانواده‌ها مورد بررسی قرار گرفت و با تقدیم  هدیه کارت مورد تکریم قرار گرفتند.

کد خبر 40886

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد