مسکن ۱۸۰ واحدی معلولان ضایعه نخاعی قزوین امسال تکمیل می‌شود

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: مسکن ۱۸۰ واحدی معلولان و جانبازان ضایعه نخاعی استان با تامین اعتبارات لازم تا پایان سال جاری تکمیل و تحویل جامعه هدف خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین علیرضا وارثی  با اعلام این مطلب افزود: متاسفانه مسکن ۱۸۰ واحدی معلولان و جانبازان ضایعه نخاعی به علت وجود پاره‌ای از معضلات هیات مدیره و آن نزدیک به ۱۰ سال در بلاتکلیفی به سر می‌برد که با ورود سازمان بهزیستی خوشبختانه بخش اعظمی از مشکلات این حوزه برطرف شد.

وی اضافه کرد: درحالی که سازمان بهزیستی تنها نقش تسهیل گری را برعهده دارد اما با مداخله این نهاد و با تغییر هیات مدیره تعاونی یاد شده امیدواریم پس از مراحل سفت کاری بتوانیم هرچه سریع‌تر نسبت به تکمیل و تحویل واحدهای یاد شده به جامعه هدف اقدام کنیم.

وارثی، مشکل دیگر بلاتکلیفی این منازل را کافی نبودن سهم آورده جامعه هدف معلولان دانست و اظهار داشت: متاسفانه اعضای این هیات تعاونی به علت مشکلات مالی نتوانستند به موقع هزینه‌های مورد نیاز را برای تکمیل منازل خود انجام دهند که امیدواریم با تامین اعتبارات، این مشکل نیز در اسرع وقت مرتفع شود.

این مسؤول اضافه کرد: سهمیه استان قزوین در زمان اجرای طرح مسکن مددجویان سه هزار و ۹۸۷ واحد مسکونی بود که تاکنون سه هزار و ۲۰۶ واحد آن با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و راه و شهرسازی به افراد واجد شرایط واگذار شده است.

شرکت تعاونی مسکن ضایعه نخاعی استان در ناحیه شهری محمدیه ۱۸۰ واحد مسکونی را در زمینی به مساحت سه هزار و ۹۰۰ مترمربع و با بهره گیری از تسهیلات مسکن مهر کلنگ زنی و با احداث آنها به معلولان و جانبازان ضایعه نخاعی تحویل داده خواهد شد

کد خبر 40879

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد