کاشان| دیدار شهردار با رئیس و کارمندان بهزیستی  

دکتر سعید ابریشمی راد شهردار کاشان به اتفاق همکاران خود برای بیان تبریک و تسهیل تعاملات آتی شهرداری و بهزیستی با متقی نژاد معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی کاشان و همکارانش دیدار و گفتگو کرد.

بمناسبت گرامیداشت هفته ی بهزیستی و در راستای ارتقاء همکاری های بین بخشی و کیفی تر شدن خدمات شهری به جامعه هدف بهزیستی بویژه موضوع مناسب سازی معابر، مبلمان شهری و وسایل نقلیه ی عمومی برای افراد دارای معلولیت، دکتر سعید ابریشمی راد به همراه همکاران خود با متقی نژاد معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی کاشان و کارشناسان حوزه های مختلف در دفتر ریاست بهزیستی دیدار نمودند.
به گزارش روابط عمومی بهزیستی، در این دیدار چهره به چهره، ام البنین متقی نژاد معاون مدیر کل و رئیس بهزیستی شهرستان کاشان گزارشی از مناسب سازی پیاده روها و معابر عمومی که با همکاری شهرداری و بهزیستی انجام شده بود ارائه کرد و خواستار تعامل هر چه بیشتر به منظور رفع ایرادات و تکمیل این همکاری‌ها شد.
در این جلسه دکتر ابریشمی راد نیز ضمن بیان تبریک و خداقوت و اهدا لوح تقدیر بمناسبت گرامیداشت هفته ی بهزیستی به متقی نژاد، رئیس و کارمندان این اداره، بصورت همزمان، طی تماس‌های تلفنی متعدد با معاونین و کارشناسان مرتبط در شهرداری به صورت ویژه پیگیر مبحث مهم مناسب سازی شده و پیشنهادات خوبی از سوی دو طرف مطرح شد.
شایان ذکر است با پیشنهاد و قول مساعد شهردار کاشان مقرر شد طی بیست روز آینده همکاری های گذشته تکمیل و نقایص و ایرادات بر طرف شود.  

کاشان| دیدار شهردار با رئیس و کارمندان بهزیستی  
 

کاشان| دیدار شهردار با رئیس و کارمندان بهزیستی  

کد خبر 40855

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد