خورو بیابانک| دیدار فرماندار شهرستان با رئیس وکارکنان اداره بهزیستی به مناسبت هفته بهزیستی

همزمان با هفته گرامیداشت  بهزیستی عباس نظام الاسلامی فرماندار شهرستان خوروبیابانک، محبی معاون سیاسی امنیتی واجتماعی فرمانداری، غلامرضایی بخشدار مرکزی، ایرجی دبیر مدیریت بحران و کارشناس اقتصادی فرمانداری با حضور در اداره بهزیستی با رئیس وکارکنان این اداره دیدار وهفته بهزیستی را تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان خور و بیابانک، فرماندار شهرستان در این دیدار با قدردانی از عملکرد بهزیستی شهرستان ومراکز وموسسه های زیر مجموعه آن گفت: کارکردن در بهزیستی سختی های بسیار دارد وافرادی که در بخش دولتی ویا خصوصی تحت نظارت بهزیستی فعالیت دارند، به نوعی ایثار می‌کنند و با تمام توان خود به معلولان وجامعه هدف خدمات ارائه می نمایند.
عباس نظام الاسلامی افزود: اورژانس اجتماعی یکی از موارد مهمی است که باید به جد مورد توجه قرار گیرد وما از هر کمکی که در تقویت مجموعه بهزیستی شهرستان باشد، دریغ نخواهیم کرد.
علی اصغر فیروزی رئیس اداره بهزیستی در این دیدار ضمن عرض خوش آمدگویی، گزارش مبسوطی از عملکرد وفعالیتهای بهزیستی شهرستان در سال 1399 از جمله افتتاح 51 طرح اشتغالزایی پایدار در هفته بهزیستی ارائه نمود.
در پایان فرماندار شهرستان با اهداء لوح تقدیر از تلاشهای ریاست اداره بهزیستی خوروبیابانک تجلیل بعمل آورد.

کد خبر 40853

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد