۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷
جلسه شورای اداری

جلسه شورای اداری با حضور مدیر کل بهزیستی استان ،معاونین حوزه ای تخصصی،مسئولین دفاتر،روسای شهرستان ها و دیگر اعضاءبرگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مدیر کل بهزیستی ضمن قدردانی از اجرای برنامه های هفته بهزیستی گفت:برنامه های عملیاتی و کارهای بهزیستی کار سخت و تخصصی می باشد که اداره کل بهزیستی  استان در جهت رسیدن به اهداف باید طبق برنامه عمل کرده و به آنها  رسیدگی نماید.

مهدی دیناری افزود:نظارت و بررسی در واحدهای مختلف ضعیف گردیده که باید در مورد این موضوع دقت و برنامه ریزی شود برنامه های تمام حوزه ها آنالیز شده فعالیت ها و برنامه ها و استاندارد های باید مشخص و بررسی شود.

مدیرکل بهزیستی استان همدان با تاکید بر اینکه بایستی این نظارت ها در مراکز بایستی هوشمند و ارتقا یابد، گفت: نیاز است تا بتوانیم نظارت ها را بر خروجی های این مراکز ارتقا بخشیده و اقداماتی را نیز در این مسیر در پیش بگیریم

مهدی دیناری در ادامه جلسه شورای اداری خاطر نشان کرد معاونین و روسای شهرستانها باید هم خودشان و هم کارشناسان قوانین و برنامه ها را مطالعه و آشنایی کامل با حوزه های مربوطه را داشته باشند و فعالیت ها از نظر کمی و کیفی مشخص شود.

مدیر کل بهزیستی استان گفت همکاری ستاد و شهرستانها باید بصورت مستمر و دقیق باشد تا باعث پیشرفت کارها و ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف شود .

در ادامه جلسه شورای اداری معاونین و روسای شهرستانها در مورد مشکلات موجود در حوزه و شهرستانها را مطرح و در جهت رفع مشکلات با مدیر کل بهزیستی استان به بحث و تبادل نظر پرداختند .

جلسه شورای اداری

جلسه شورای اداری

جلسه شورای اداری

کد خبر 40829

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد