تقدیر مدیرکل بهزیستی گیلان از همکاران فیزیوتراپیست بهزیستی استان

ظهر روز دوم مرداد ماه دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان به مناسبت روز فیزیوتراپیست از تلاشگران این عرصه در بهزیستی استان با اهدا لوح سپاس تشکر و قدردانی کرد .

همزمان با فرا رسیدن دوم مرداد ماه « روز جهانی فیزیوتراپی» دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان از فیزیوتراپیست های شاغل در بهزیستی گیلان با اهدا لوح سپاس تشکر و قدردانی کرد .

متن تقدیرنامه به شرح ذیل می باشد .

دومین روز از مرداد ماه روز ملی فیزیوتراپی نامگذاری شده است و این فرصتی می باشد برای قدردانی از متخصصانی که با دانش و مهارت خود، تحرک و استقلال را برای بیماران به ارمغان می آورند و بسیاری از مشکلات ناشی از درد، ناتوانی های حرکتی، آسیب های ورزشی و شغلی، سالمندی و بی تحرکی  را درمان می کنند.

بی شک یکی از مهمترین نقش های چرخه سلامت در بهبود آلام و رفع و التیام دردها توسط عزیزان فیزیوتراپیست محقق می گردد؛ آنانکه با ارائه فعالیت های نوین و اثربخش و با بهره مندی از دانش، تجربه، عشق و علاقه در بازتوانی و نوتوانی حقیقی بیماران می کوشند و با تلاش در راستای به حداقل رساندن عوارض بیماری ها و کاستن و از بین بردن عوامل محدود کننده و ناتوان ساز ، همواره شاهد خدمات بالنده و منشاء اثرشان بوده ایم.

این مناسبت فرصت مغتنمی است تا بدینوسیله در کنار حانواده بزرگ بهزیستی استان به نقش ارزنده فیزیوتراپیست ها بویژه همکارانم در این حوزه که در پیشبرد اهداف و ارتقای برنامه های حیطه سلامت استان تلاش نموده اند تبریک عرض نموده و بر این مهم تاکید کنیم که با توجه به تغییر سبک زندگی و روی آوردن به شهرنشینی، کم تحرکی و زیاد شدن بیماری های اسکلتی – عضلانی، افزایش سوانح و حوادث ترافیکی و بروز ناتوانی و معلولیتها در جامعه، جایگاه همکاران فیزیوتراپ و استفاده از روش های درمانی شان در افزایش کیفیت زندگی و بازگرداندن حرکت به افراد نیازمند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

اینجانب لازم می دانم که از طرف خود و تمامی پرسنل بهزیستی استان، این روز مهم را به جامعه بزرگ فیزیوتراپی و به ویژه فیزیوتراپیست های خدوم  بهزیستی استان گیلان که خالصانه انجام وظیفه می کنند تبریک گفته و  امیدوارم رسالت حرفه ای این عزیزان که همانا ارتقای سلامت ، بازتوانی و کاهش آلام بیماران است تحقق یافته و مسیر تعالی و پیشرفت را طی کنند.

دکتر حسین نحوی نژاد

مدیرکل بهزیستی استان گیلان

کد خبر 40815

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد