پیام تبریک سرپرست بهزیستی هرمزگان به مناسبت روز ملی فیزیوتراپی

سرپرست اداره کل بهزیستی استان هرمزگان در پیامی فرا رسیدن دوم مرداد روز ملی فیزیوتراپی را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان هرمزگان؛ متن پیام دکتر ابراهیم حسن نژاد به شرح زیر است:

بسمه تعالی

دوم مرداد روز ملی فیزیوتراپی فرصت مغتنمی برای قدردانی از یکی از مهم‌ترین بخش‌های حوزه سلامت، متخصصانی که با دانش و مهارت خود، تحرک و استقلال را برای بیماران به ارمغان می آورند و بسیاری از مشکلات ناشی از درد، ناتوانی های حرکتی، آسیب های ورزشی و شغلی، سالمندی و بی تحرکی  را درمان می کنند.

امروزه با ارائه فعالیت‌های نوین و اثربخش دانش‌آموختگان این رشته بازتوانی و نو توانی حقیقی بیماران مجال ظهور و بروز یافته و خدمات بالنده و منشأ اثر همکاران فیزیوتراپ  بیش از گذشته مورد توجه واقع شده است.

بی شک با توجه به تغییر سبک زندگی و روی آوردن به شهرنشینی ، کم تحرکی و زیاد شدن بیماری های اسکلتی – عضلانی، افزایش سوانح و حوادث ترافیکی و بروز ناتوانی و معلولیت ها، جایگاه همکاران فیزیوتراپ و استفاده از روش های درمانی شان در افزایش کیفیت زندگی و بازگرداندن حرکت به افراد نیازمند را برجسته و پررنگ نموده است.

اینجانب ضمن نکوداشت و تبریک این روز عزیز به جامعه بزرگ فیزیوتراپی و به ویژه فیزیوتراپیست های خدوم استان هرمزگان که خالصانه انجام وظیفه می کنند تبریک گفته و  امیدوارم رسالت حرفه ای این عزیزان که همانا ارتقای سلامت، بازتوانی و کاهش آلام بیماران است تحقق یافته و مسیر تعالی و پیشرفت را طی کنند.

دکتر ابراهیم حسن نژاد

 سرپرست اداره کل بهزیستی استان هرمزگان

کد خبر 40807

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد