رشد مثبت عملکرد و گزارش فعالیت های بهزیستی زنجان امیدبخش است 

رئیس کل دادگستری استان زنجان  در دیدار با کارکنان بهزیستی  گفت: عملکرد مثبت بهزیستی استان زنجان بسیار خوشحال کننده است و بهزیستی یکی از بهترین شرکای دادگستری است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان حجة الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی  عنوان کرد:  در سه سال گذشته هیچ گزارش از عدم همکاری بهزیستی نداشتیم و هرگز با مانعی از طرف بهزیستی روبرو نشدیم.

این مقام مسئول اظهار کرد:  هرچه تعاملات و همکاری در سطح ملی و استانی و شهرستانی بین ارگانها بالا رود فعالیت های موثری در پیشبرد اهداف صورت خواهد گرفت و اگر جایی ناموفقیتی وجود دارد باید شناسایی و علاج گردد.

نیارکی خاطرنشان کرد: کار بهزیستی دارای انتفاع شخصی نیست بلکه مربوط به جامعه است و دادگستری آمادگی خود را جهت گسترش همکاریهای دو جانبه و مرتبط با ماموریت های خود اعلام می کند و در مابقی فعالیت ها نیز همکاری خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه در حوزه توانمندسازی، بهزیستی حرکت بسیار خوبی داشته است و این عرصه جای کار بیشتری دارد بیان کرد: بهزیستی سازمانی دارای توانمندی های بسیار بالاست و در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی بهزیستی ظرفیت های خوبی دارد و کارشناسانی توانمند که می توانند درزمینه کاهش آسیب های بزرگی چون طلاق تاثیر گذار باشند.
وی اضافه کرد: از نظر شیوع شناسایی اعتیاد در استان زنجان از همت سازمانهای مرتبط چون بهزیستی بسیار استفاده شده است و آمار پایین است اما می توان فعالیت های کاهشی انجام داد.

وی در خصوص پیشگیری از تولد کودک معلول با انجام مشاوره های ژنتیک توسط بهزیستی گفت: پیشگیری از تولد کودک معلول و مشاوره ژنتیک موجب کاهش هزینه و زحمت در خانواده و جامعه خواهد شد.

کد خبر 40806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد