بهزیستی در رسانه | سازمان بهزیستی بهترین نهاد برای خدمت رسانی است

شاهرود_امام جمعه شاهرود گفت: فعالیت و کار بهزیستی، از قداست بالایی برخوردار است به طوری که می‌توان گفت: سازمان بهزیستی بهترین نهاد برای خدمت رسانی است.

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام و المسلمین عباس امینی در نشست با مدیر و تعدادی از کارکنان اداره بهزیستی شهرستان شاهرود، ضمن تبریک ضمن گرامیداشت و تبریک هفته بهزیستی اظهار کرد: فعالیت و کار بهزیستی، از قداست بالایی برخوردار است به طوری که می‌توان گفت: سازمان بهزیستی بهترین نهاد برای خدمت رسانی است.
امام جمعه شاهرود بر توجه ویژه خیرین و مسئولین به بهزبستی تاکید نموده و بیان کرد:حضور خیرین در کنار بهزیستی نقش مهمی در حمایت و رفع نیازهای توانخواهان و مددجویان را به دنبال خواهد داشت.
دو واحد مسکونی به خانواده‌های دارای دو فرد معلول واگذار شد
مدیر اداره بهزیستی شهرستان در این دیدار یاد شهید فیاض بخش را گرامی داشته و افزود: افتخار سازمان بهزیستی این است که مولود انقلاب بوده و کارکنانش با سعه صدر، خوشرویی، ملایمت و به رسم و روش پیامبران در جهت خدمت به محرومین و اقشار نیازمند جامعه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.
مسعود جهانسیر ضمن ارائه گزارش عملکرد یکساله اداره بهزیستی شهرستان گفت:در راستای خدمت رسانی مطلوب‌تر و با کیفیت‌تر به جامعه هدف، ۷ مرکز مثبت زندگی در شهرستان افتتاح شد که خدمات رایگانی را به مددجویان ارائه می‌دهند.
رئیس اداره بهزیستی شاهرود ادامه داد: در کنار مراکز مثبت زندگی، ۲۰ موسسه خیریه، ۶ مرکز در حوزه امور اجتماعی، ۱۰ مرکز در حوزه توانبخشی و ۲۱ مرکز در حوزه پیشگیری خدمات تخصصی و عمومی را به معلولین، زنان سرپرست خانوار، دختران خودسرپرست، کودکان بی سرپرست و بدسرپرست، معتادین و افراد نیازمند ارائه می‌دهند.
جهانسیر کمک به تامین مسکن توانخواهان را یکی از دغدعه‌های اصلی سازمان بهزیستی دانسته و افزود: با حمایت خیرین و کمک‌های بلاعوض سازمان بهزیستی، در هفته گذشته دو واحد مسکونی به خانواده‌های دارای دو فرد معلول واگذار شد.
در انتها مدیر اداره بهزیستی شهرستان شاهرود از همراهی و حمایت‌های امام جمعه در راه خدمت رسانی به مددجویان تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر 40798

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد