آران و بیدگل | کشف استعداد و توانایی جامعه هدف، اولویت کار مددکاران بهزیستی باشد

همزمان با هفته بهزیستی، رییس و پرسنل اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل با حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

رییس اداره بهزیستی در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از حمایت و پشتیبانی‌های امام جمعه، گزارش مبسوطی از فعالیت های این اداره در حوزه‌های امور توانبخشی، اموراجتماعی، امور پیشگیری و مشارکت های مردمی ارائه نمود.
حیدر ایمانیان با اشاره به آمار عملکرد بهزیستی شهرستان در حوزه جلب و جذب مشارکت های مردمی، خواستار ساماندهی و منسجم سازی خیریه‌های شهرستان شد.
ریییس اداره بهزیستی همچنین به مشکلات و مسایل افراد دارای معلولیت و خانواده‌های ایشان اشاره کرد و اظهار داشت: این اداره علی رغم در اختیار داشتن زمین و فضای مناسب جهت ایجاد پارک مخصوص افراد دارای معلولیت، به دلیل نبود سرمایه گذار و خیر امکان ایجاد فضای تفریحی –ورزشی ویژه این عزیزان را ندارد.
حجت الاسلام سلیمانی در ادامه ضمن تبریک ایام ماه ذی الحجه و مناسبت ها و اعیاد پیش رو، گرامیداشت هفته بهزیستی را به میهمانان و همه پرسنل این اداره تبریک گفت.
امام جمعه شهرستان آران و بیدگل، کار در بهزیستی و خدمت به افراد نیازمند و دارای معلولیت را از بهترین سعادت ها دانسته و با استناد به آیات و احادیث ابراز داشت: همکاران اداره بهزیستی سه موضوع را در خدمت خود باید مد نظر داشته باشند؛ اول نگرش صحیح به کارخود که لطف خدا و سعادت خدمت است و قسمت هرکسی نمی شود، دوم کشف توانایی و استعداد افراد مراجعه کننده و سوم مهارت آموزی و ارجاع افراد جهت کسب مهارت در راستای توانمند سازی آنها.

آران و بیدگل | کشف استعداد و توانایی جامعه هدف، اولویت کار مددکاران بهزیستی باشد

کد خبر 40790

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد