پرداخت بیش از ۴ میلیارد ریال کمک هزینه توانبخشی در فومن

سرپرست بهزیستی فومن خبرداد: پرداخت بیش از ۴ میلیارد ریال کمک هزینه توانبخشی در فومن / چهار مسکن مددجویی در هفته بهزیستی افتتاح شد

سهیلا پورحبیبی در فومن با تبریک هفته بهزیستی به همه حامیان توانمندی و سلامت اجتماعی افزود: تلاش بهزیستی فومن انجام صحیح وظایف و کمک به توانبخشی توانخواهان و سلامت جامعه است.

وی با بیان اینکه اعتبارات بهزیستی شهرستان در سال ۹۹ در اموراجتماعی ۴۰۵ میلیون ریال بود، گفت: این اعتبارات در قالب آموزش های فنی حرفه ای، اقلام بهداشتی ، کمک هزینه خرید تبلت ، کمک هزینه دانش آموزی ، تشویقی دانشجویان دولتی ، مراجعین به اورژانس اجتماعی ، خرید لوازم ضروری زندگی ، کمک هزینه ودیعه مسکن ، کمک هزینه ساخت مسکن ، تقویت و توسعه گروه همیار و ...  هزینه شده است.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان فومن با تاکید بر اینکه حدود ۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال نیز در امور توانبخشی هزینه شده است، افزود: این اعتبارات در حوزه کمک هزینه های تحصیلی و درمانی ، خرید خدمات توانبخشی ، اهداء سبد معیشتی ، مناسب سازی منازل توانخواهان و... مورد استفاده قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بهزیستی فومن در امور پیشگیری نیز ۳۷۵ میلیون ریال اعتبار هزینه کرده است، خاطرنشان‌ کرد: اعتبارات مذکور نیز برای طرح های غربالگری سلامت بینایی، شنوایی و ژنتیکی و طرح های پیشگیری از معلولیت ها و اعتیاد، تقویت و نگهداری پایگاه سلامت اجتماعی صرف شده است.

پورحبیبی از پرداخت بیش از ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات در بهزیستی فومن در مدت اخیر خبرداد و اضافه کرد: این تسهیلات برای امور اشتغالزایی مددجویان پرداخت شده است.

سهیلا پورحبیبی با اشاره به اینکه برای حدود ۹۸ نفر از مددجویان با پرداخت این تسهیلات فرصت شغلی ایجاد شد، گفت: حدود ۹۶۰ میلیون ریال نیز جهت کمک هزینه ساخت مسکن پرداخت کرده ایم.

سرپرست بهزیستی فومن با یادآوری اینکه در هفته بهزیستی گلباران مزارشهدا، دیدار با خانواده های شهدا و تحت پوشش، افتتاح ۴ واحد مسکن مددجویان، طرح های خوداشتغالی، نمایشگاه مرکز توانبخشی و... از برنامه های مدیریت شهرستان فومن بود، افزود:  در سال گذشته با اعتبارات در نظر گرفته شده در بخش های توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری خدمات بسیار قابل توجهی را ارائه کردیم.

وی با تاکید براینکه با پیگیری های انجام شده خییرین محترم بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهزیستی فومن کمک رسانی کرده اند، گفت: سه مرکز مددکاری سردارجنگل و گوراب پس و شهری فومن آماده خدمتگزاری به مددجویان هستند.

کد خبر 40780

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد