پیام تبریک مدیر کل بهزیستی مازندران به مناسبت روز ملی فیزیوتراپی

دکتر فرزاد گوهردهی ، مدیرکل بهزیستی مازندران در پیامی روز ملی فیزیوتراپی را به تمامی فیزیوتراپیست ها که نقش مهمی در حفظ و ارتقا سلامت جامعه و استقلال توانخواهان در انجام فعالیت های مستقل زندگی روزانه ایفا می کنند ، تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران متن پیام به شرح ذیل است؛

به نام خدا

دومین روز مرداد ماه مصادف با"روز ملی فیزیوتراپی" فرصتی برای قدردانی از نقش ارزشمند همکاران "فیزیوتراپیست" در حفظ و ارتقا سلامت جامعه و استقلال توانخواهان در انجام فعالیت های مستقل زندگی روزانه می‌باشد. همآنانی  که با دانش و مهارت خود، تحرک و استقلال را برای بیماران به ارمغان می آورند و بسیاری از مشکلات ناشی از درد، ناتوانی های حرکتی، آسیب های ورزشی و شغلی، سالمندی و بی تحرکی  را درمان می کنند و به عنوان یکی از بازوان اصلی بهزیستی برای بهتر زیستن ، بهبود ، بازتوانی و توانمند سازی جامعه ی هدف نقش پر رنگی ایفا می کنند.

فیزیوتراپی حرفه ای برای افزایش مشارکت در چالش و کمک به آسیب پذیرترین افراد جامعه است و بدون شک حضور این عزیزان در کنار مجموعه بهزیستی در توسعه ی نظام سلامت و بهبود کیفیت زندگی توانخواهان بسیار تاثیر گذار و حائز اهمیت است.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بهزیستی مازندران از خدمات بی شائبه و تلاش های ایثارگونه همکاران عزیز فیزیوتراپیست خصوصا در شرایط پاندمی کرونا  قدردانی  نموده و امیدوارم  در راستای تحقق رسالت حرفه ای خود، مسیر تعالی و پیشرفت را طی نمایند.

از خداوند متعال سعادت ، تندرستی و برکت در زندگی را برای این عزیزان مسالت دارم .

دکتر فرزاد گوهردهی

مدیر کل بهزیستی استان مازندران

کد خبر 40779

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد