خدمت به جامعه هدف بهزیستی تکلیف است

حقیقی گفت: بهزیستی خدمات غیر حضوری ارزشمندی به ارباب رجوع ارائه میکند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان به مناسبت چهل و یکمین سالگرد تأسیس بهزیستی در جمع برخی از کارکنان و فعالان اجتماعی گفت: در استان زنجان در ۲سال گذشته توجه جدی به مبحث مناسب سازی شده است و زنجان جزو استان‌های برتر در پیگیری این موضوع است و باید مدیران دستگاه‌ها و ادارات بایستی بدانند که مناسب سازی نه فقط برای معلولان بلکه  برای سالمندان نیز باید در نظر گرفته شود.

او با قدردانی از برخی اقدامات بهزیستی در زمینه تامین مسکن و ایجاد و حفظ اشتغال، افزود: الکترونیکی شدن خدمات در بهزیستی اقدامی قابل تقدیر برای کاهش حضور ارباب رجوع در ادارات است.
حقیقی با تأکید بر توجه به اقشار کم درآمد، محروم و جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد، گفت: ۲ هزار واحد مسکونی محرومان ظرف مدت ۱۰ ماه ساخته و دیروز با حضور معاون رئیس جمهور تحویل داده شد.
وی مشارکت مردم در امورات بهزیستی را بسیار کارآمد و موثر خواند و افزود: بهزیستی به تنهایی نمی‌تواند از عهده مسئولیت خود برآید و اینجاست که خیران و سمن‌ها نقش مهمی در همکاری و همیاری با بهزیستی دارند تا خدمت در شأن جامعه هدف ارائه شود.
استاندار زنجان بابیان اینکه استان زنجان در حال ورود به پیک پنجم کرونا است و بخشی از جامعه هدف بهزیستی را سالمندان تشکیل می‌دهد از مدیرکل بهزیستی خواست سالمندانی را که تاکنون واکسن نزده اند شناسایی و ترغیب کنند تا واکسن کرونا را تزریق کنند.
مدیرکل بهزیستی استان زنجان هم گفت: در یک سال گذشته ۴۰ مرکز مثبت زندگی در استان زنجان در محلاتی که بهزیستی ۴۰۰ پرونده حمایتی دارد ایجاد شده و ارائه ۲۲ خدمت از طریق این مراکز صورت می‌گیرد.
۸۹ هزار نفر معادل ۲۸ هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی استان زنجان هستند.

کد خبر 40775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد