شهرقدس| اورژانس اجتماعی  سایه امن و آرامش در مقابله با آسیب های اجتماعی

رئیس بهزیستی شهرستان قدس از فعالیت های جدی و متمرکز مددکاران و روانشناسان اورژانس اجتماعی شهرستان قدس در هفته بهزیستی تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، پروین یاری زاده ضمن تشکر از خدمات پرسنل خدوم اورژانس اجتماعی در زمینه پیشگیری و تعدیل آسیب های اجتماعی گفت: در هفته بهزیستی مجموعه اورژانس اجتماعی با مجزا کردن  رویکرد نقطه ای در حیطه آسیب های اجتماعی و تمرکز بر رویکرد کلی نگر در مقوله آسیب های اجتماعی اهداف مهمی  را مورد آموزش و پیگیری قرار دادند.

این مسئول عنوان نمود: کارشناسان اورژانس اجتماعی با شرکت در میز خدمت واقع در مصلی و ارائه خدمات مشاوره حضوری به انجام مشاوره فردی به نمازگزاران در زمینه مقوله آسیب های اجتماعی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و با هدف تقویت سیستم ارجاع پرداختند.

وی در ادامه افزود: گشت سیار در مناطق آسیب خیز شهرستان، ارائه خدمات مشاوره حضوری در پارک ها، آموزش سیار به گروه کودکان و نوجوانان در زمینه مهارت های خود مراقبتی از دیگر خدمات اورژانس اجتماعی در هفته بهزیستی بود.
 
رئیس اداره بهزیستی شهرستان قدس در ادامه خاطرنشان کرد: ارائه آموزش به کسبه در زمینه آسیب های اجتماعی و آشنایی با جامعه هدف و اورژانس اجتماعی با هدف تقویت سیستم ارجاع و تقدیر از مشاورین محترم کلانتری های سه گانه و ارائه تقدیر به آنها از دیگر خدمات صورت گرفته در این هفته است.  

یاری زاده در ادامه تصریح کرد: برگزاری نشست و جلسه تعامل و هم اندیشی با رئیس دادگستری در راستای تسهیل امور مددکاری و برگزاری نشست و جلسه تعامل و هم اندیشی با دادستان شهرستان در راستای تسریع امور مددکاری در هفته بهزیستی را مورد توجه و تعامل قرار دادیم.

وی گفت: دیگر خدمات ارایه شده توسط اورژانس اجتماعی که توزیع ماسک و ژل ضدعفونی کننده به کودکان کار و جلسات مجازی پرسش و پاسخ در زمینه آسیب های اجتماعی از طریق گروه های واتساپ و تلگرامی توسط کارشناسان اورژانس اجتماعی بود.


یاری زاده در پایان با تقدیر از پرسنل زحمت کش اورژانس اجتماعی اذعان داشت: شرکت در مراسم غبار روبی و فاتحه خوانی قبور شهدا و آموزش به بانوان در مناطق آسیب خیز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از دیگر برنامه های اجرایی در هفته بهزیستی در این شهرستان بود.

کد خبر 40760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد