شهریار| جلسه روسای بهزیستی و ورزش وجوانان شهرستان شهریار برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی، در این جلسه، ورزشکاران مدال آور دارای معلولیت شهرستان نیز حضور داشتند که درراستای بالابردن امکانات ورزشی ویژه این افراد کرد هم آمده بودند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، درابتدای جلسه رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهریار ضمن خوش آمدگویی نسبت به رابطه ورزش با کاهش آثار سوء عوارض ثانویه معلولیت اشاره کرد و افزود: طبق بررسی و پژوهش‌های صورت گرفته ورزش و فعالیت فیزیکی معلولین عزیز، سبب افزایش سلامتی جسمانی و روانی، بهبودی و شادابی روحیه در بیماران روحی وروانی که دچار افسردگی و اضطراب هستند، می شود بعلاوه، اعتماد به نفس بالا و شعور و آگاهی اجتماعی و خود باوری را به همراه دارد و می تواند به توانمند شدن افراد معلول بیانجامد.

داود فهیم راد در ادامه اظهار داشت: این جلسه درجهت اهمیت ورزش معلولین که باعث ارتقای کیفیت زندگی و سلامت روح وروان این عزیزان تشکیل شده است.

فهیم راد در انتها گفت: باتوجه به شرایط موجود، کرونا در شهرستان ورزش رابه حالت رکود درآورده وامیداوریم در آینده نزدیک بارفع موانع حاضر ورزش معلولین مانند قبل پویایی خودش را بدست بیاورد.

گفتنی است؛ درادامه معلولین ورزشکار مشکلات خود را مطرح کرده ومقرر شد بهزیستی شهریار درخصوص چندرشته ورزشی مشخص را به منظور تقویت وارتقاء وبرآوردن نیازها و مشکلات ورزشکاران معلول شهرستان به رئیس اداره ورزش شهریار اعلام کرده و چنین جلساتی جهت قوت گرفتن واحیا شدن ورزش معلولین استمرار داشته باشد.

کد خبر 40748

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد