شهرقدس| بازدید از منزل خانواه های دارای فرزند سه قلو 

به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی از منزل سه خانواده  سه قلو تحت حمایت بهزیستی شهرستان قدس توسط رییس بهزیستی و معاون اجتماعی بازدید به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در این بازدید، مشکلات و درخواست های این خانواده ها مورد بررسی قرار گرفت و با تقدیم  سبد کالا و هدایا مورد تکریم قرار گرفتند.

رئیس اداره بهزیستی این شهرستان در این دیدار از مساعدت بهزیستی در خصوص مرتفع ساختن مشکلات این خانواده ها خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با توجه به وظیفه ی بهزیستی در قبال گروههای هدف خدمات متناسب با شأن و کرامت این عزیزان از سوی بهزیستی ارائه خواهد شد.

پروین یاری زاده گفت: در حال حاضر این شهرستان دارای ۴۵ پرونده کودک دو قلو  و ۱۵ یرونده  سه قلو  را تحت حمایت خود داشته که با پرداخت مستمری و شیرخشک و سبد کالا سعی در برطرف نمودن مشکلات معیشتی این خانواده ها هستیم.

 در این بازدید خانواده های دارای فرزند سه قلو نیز به بیان مشکلات و چالش های خود پرداخته که در پایان رئیس اداره بهزیستی قدس عنوان نمود: در راستای پرداخت دیگر هزینه های خانواده های دارای فرزند چند قلو نهایت توجه و مساعدت را با این خانواده ها خواهیم داشت.

کد خبر 40743

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد