پاکدشت| تکریم بازنشستگان بهزیستی شهرستان 

به مناسبت هفته بهزیستی و در راستای نکوداشت مقام بازنشستگان مراسم تجلیل از این عزیزان با حضور رئیس بهزیستی و جمعی از بازنشستگان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس بهزیستی پاکدشت در این آیین اظهار داشت: حفظ حرمت و کرامت بازنشستگان، تکریم از سرمایه های انسانی است چرا که  طی سال های فعالیت خود از هیچ کوششی مضایقه نکرده اند و خود وهمکاران را موظف به حفظ حرمت وتکریم بازنشستگان عزیز میدانم.

محمود برزگر ضمن ابراز خرسندی از انجام مسئولیت خطیر خدمت به جامعه هدف درکنار این عزیزان گفت: عرق خدمت و تلاش و صبوری و آرامش و متانت این عزیزان در کنار اهداف و انگیزه های بالای ایشان در طی این مسیر دشوار همواره یاریگر اهداف سازمان بوده است.

وی افزود: در واژه بازنشستگی سه معنا و سه حقیقت نهفته است که سی سال خدمت و کار و فعالیت یک ارزش بزرگ در دین ما و اساس معنویت می باشد و به طورکلی انسان های دارای معنویت درزندگی تلاش و فعالیتشان بسیار زیاد است.

وی افزود: سی سال خدمت به مردم و خلق خدا می باشد که طبق آیات و روایات هر انسانی که نفع برساند مورد برکت و نفع بیشتر سبب برکت بیشتر می شود. بخش مهمی از خدمت عزیزان خدمت به خلق خدا و جامعه هدف می باشد و کوچک ترین کار برای مردم  دارای جزا و پاداش است.

برزگر اظهار داشت: بازنشستگان گنجینه تجربه هستند و سایر پرسنل باید ضمن درک حقیقت و فلسفه وجودی کار در بهزیستی، از عملکرد این عزیزان و سعه صدر آنان در برخورد با جامعه هدف درس بگیرند.

گفتنی است؛ در خاتمه این مراسم باشکوه از بازنشستگان بهزیستی شهرستان تقدیری ویژه به عمل آمد.

کد خبر 40739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد