اسلامشهر| نشست صمیمی معاون فرماندار شهرستان اسلامشهر با مدیریت و کارکنان  بهزیستی

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار اسلامشهر ضمن بازدید از اداره بهزیستی شهرستان در سخنانی در جمع مدیران و کارکنان این مجموعه گفت: خدمت در سازمان بهزیستی با عشق و انگیزه الهی همراه است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری شهرستان اسلامشهر،  محمد صالح ضیایی که به مناسبت هفته بهزیستی در این اداره  خدماتی حضور یافته بود در سخنانی ضمن تبریک هفته بهزیستی به رییس، کارکنان و مددکاران بهزیستی اسلامشهر اظهار داشت: خدمات دهی به ۹ هزار عضو تحت پوشش بهزیستی جزء با عشق و علاقه خدمت به این قشر امکان پذیر نیست.

وی با بیان اینکه تعداد افرادی که از بهزیستی اسلامشهر خدمات دریافت می کنند از افراد تحت پوشش بهزیستی های برخی از استانهای کشور بیشتر است گفت: با توجه به محدودیتی که در زمینه اعتبارات این سازمان وجود دارد باید بیش از گذشته زمینه را برای جذب کمک و پشتیبانی از خیرین و متصدیان واحدهای صنعتی شهرستان برای خدمات دهی به جامعه هدف بهزیستی فراهم کرد.

معاون فرماندار اسلامشهر اذعان داشتند در سال جاری  باید از تمامی ظرفیت ها برای جذب اعتبارات بانکی با سود کم جهت اشتغال زایی برای افراد تحت پوشش بهزیستی کمک گرفت.

گفتنی است؛ در ادامه این جلسه رئیس بهزیستی اسلامشهر به تشریح گزارشی از خدمات ارائه شده به افراد تحت پوشش این اداره در شهرستان پرداخت و در ادامه نیز هدایایی به تعدادی از اعضای تحت پوشش بهزیستی اسلامشهر اهدا شد.

کد خبر 40737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد