پیام تسلیت مدیرکل بهزیستی گیلان در پی  درگذشت معاون ستاد پیگیری مناسب سازی کشور

دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان در پیامی درگذشت زنده یاد " امیر خراسانی "، معاون دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

اِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُون

ضایعه غم انگیز درگذشت زنده یاد" امیر خراسانی " معاون دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور موجب تاثر بسیار و اندوه فراوان شد.

صداقت بی‌نظیر، مسئولیت‌پذیری مجدانه، اهتمام مشفقانه، همدلی و فصاحت کلام از خصلت‌های فراموش نشدنی مرحوم خراسانی است که در خاطر همگان جاودانه خواهد ماند.
از دست دادن این همکار عزیز، پرتلاش و متعهدمان پس از سال‌ها خدمت شایسته، براثر ابتلا به بیماری کرونا سخت و جانکاه است و یقیناً خدمات ارزشمند ایشان در یادها و خاطرات همکاران، جاودانه و ماندگار خواهد بود.
این اتفاق ناگواردر شرایط پاندمی کرونا، بیانگر ایستایی و پایمردی کارکنان خدوم سازمان بهزیستی در هر سطح و مسئولیتی با هدف خدمت‌رسانی به جامعه هدف است.
اینجانب به نمایندگی از اداره کل بهزیستی گیلان و خانواده بزرگ بهزیستی درگذشت این همکار گرامی را تسلیت عرض کرده و از درگاه ایزد منان برای آن عزیز از دست رفته، رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزومندم.

کد خبر 40703

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد