بهزیستی البرز آماده دریافت نذورات مردمی در عیدسعید قربان

به مناسبت دهه ولایت از ۲۹ تیر تا ۷ مرداد پایگاه های بهزیستی، آماده جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی همچون نذری‌ها، گوشت قربانی و دیگر اهدایی‌های همشهریان خیّر و مؤمن البرزی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز، مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: تمامی ادارات شهرستانهای تابعه استان و کلیه مراکز وموسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی البرز آماده دریافت نذورات و کمک های همشهریان عزیز و خیرین گرانقدر میباشند تا این عیدی را به دست نیازمندان واقعی و جامعه هدف بهزیستی برسانند.

دکتر حیدری افزود: همچنین خیرین می توانند نذورات نقدی خود را به روش های مختلف از جمله پرداخت از طریق شماره کارت مجازی مشارکتهای مردمی بهزیستی استان البرز به شماره ۶۳۶۷۹۵۷۰۵۵۴۸۵۰۷۷ و یا شماره حساب ۴۱۸۱۰۳۴۵۴۱۹۶۱۳۲۴ و حساب شبا به شماره IR۳۳۰۱۰۰۰۰۴۱۸۱۰۳۴۵۴۱۹۶۱۳۲۴ پرداخت نمایند.

وی اظهار داشت : کمکهای نقدی مردمی در صورتی که نیت عام داشته باشد در بخش معیشت، مسکن، جهیزیه و ازدواج، هزینه های تحصیلی، درمانی وغیره جهت خانواده های کم بضاعت، ایتام، معلولین، زنان سرپرست خانوار و اقشار آسیب پذیر هزینه خواهد شد.

دکتر حیدری در پایان گفت: پویش دهه ولایت توسط سازمان بهزیستی با هدف هدایت آحاد جامعه به خیر جمعی و تشویق مردم به مشارکت اجتماعی در استان راه اندازی شده است و این دهه فرصتی مناسب برای همراهی هر چه بیشتر مردم و خیرین با افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی است.

بهزیستی البرز آماده دریافت نذورات مردمی در عیدسعید قربان

کد خبر 40686

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد