دیدار نمایندگان و خادمان آستان قدس رضوی با پرسنل بهزیستی یزد

بمناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی و همزمان با روز عرفه؛ پرسنل بهزیستی استان در آخرین روز از این هفته، میزبان خادمان و حاملان پرچم متبرّک امام رضا (ع) بودند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان یزد؛ علی محمد عطابخش ضمن معرفی سازمان بهزیستی عنوان کرد: ما مفتخریم برای افرادی کار می کنیم که اصولاً زبان گویایی برای بیان درد و نیازشان ندارند و اگر بتوانیم به این مهم عمل کنیم افتخاری خواهد بود که در ادامه پیرو راه ائمه اطهار به ویژه امام رضا (ع) باشیم.

مسئول کانون خادمیاری شهرستان یزد در این دیدار عنوان کرد: در سطح استان و در سطح کشور به عنایت امام رضا (ع) خدمات خوبی در حال ارائه می باشد و ما از بین 250 کشور دنیا و 14 معصوم بزرگوار فقط میزبانی یک معصوم به کشور ما عنایت شده است.

حسن جواهریان در ادامه؛ نشر حال و هوای امام رضایی در اقصی نقاط شهر را از جمله اولویت هایی آستان قدس در سال 1400 برشمرد و گفت: انشالله که در کوی و برزن ما نام امام رضا(ع)، روایت و حدیث و نماد امام رضا (ع) ایجاد گردد تا ما نشان دهیم که کشور ما، کشور امام رضایی است.

این مسئول با اشاره به توانمندی های این مجموعه در حوزه های تخصصی تصریح کرد: یکی از مباحث اصلی و محورهای فعالیت های آستان قدس رضوی؛ بحث محرومیت زدایی است که انشالله بتوایم وظیفه ای که امام رضایی به دوش ما گذاشته شده انجام دهیم و در این راه سربلند باشیم.

باقیان؛ جانشین مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در یزد؛ کانون خدمت رضوی را یک مجموعه مردمی فعال دانست و عنوان کرد: در واقع در سطح کشور ما بالغ بر 5 هزار کانون خدمت رضوی داریم که در استان یزد موفق به راه اندازی بیش از 120 کانون شده ایم که 19 کانون تخصصی و حدود 4000 نفر خادمیار در استان یزد در عرصه های مختلف تخصصی در حال ارائه خدمت می باشند.

این مسئول با اشاره به این که ظرفیت امام رضایی یک ظرفیت ساری و جاری است که حدّ و مرز نمی شناسد و عشق امام رضا (ع) پشت قضیه است. نزدیک 60 درصد ظرفیت در شهرستان یزد است و در شهرستان های سراسر استان این اعتبار و تبادل می تواند خیلی از مشکلات و معضلات جامعه هدف بهزیستی را به نوعی  در قالب های متعدد و با دستگاه های حمایتی حل نماید.

باقیان خاطرنشان کرد: ما در عرصه هایی که مربوط به مباحث اجتماعی است و سازمان بهزیستی هم ماموریت هایی در این خصوص دارد اعلام آمادگی می کنیم و ما بدون هیچ گونه چشم داشت و انتظاری می توانیم ظرفیت های خادمیاری را در اختیار شما قرار دهیم.

گفتنی است؛ در پایان مدیرکل بهزیستی استان از نمایندگان و خادمان آستان قدس که با حضور خود در این روز معنوی و عزیز سازمان بهزیستی را به نور آقا امام رضا (ع) منوّر نمودند تقدیر و تشکر نمود.

کد خبر 40669

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد