شمیرانات| توانمندی نهادها  نقشی کاربردی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی

معاون امور پیشگیری بهزیستی شمیرانات اظهار داشت: با هم افزایی و توانمندی های دستگاهها و نهادهای شهرستان می توان  در پیشگیری از آسیب های اجتماعی نقش ارزنده و کاربردی ایفا کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، به مناسبت هفته بهزیستی کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد شهرستان شمیرانات در سالن فیاض بخش برگزار شد.

مهرداد علی رمجی با بیان اینکه این کمیته با حضور نمایندگانی از فرمانداری و پایگاه یکم مبارزه با مواد مخدر فاتب و شهرداری منطقه یک و بخشداری لواسانات و شمشک و نمایندگان ادارات عضو شورای هماهنگی مبارزه با مخدر درشهرستان برگزار شد و بیان این مطلب که بهزیستی به عنوان دبیر این کمیته است اذعان داشت: نقش این کمیته ها و همکاری و هماهنگی بین دستگاهها در پیشگیری از آسیب های اجتماعی می تواند با هم افزایی و توانمندی های دستگاهها و نهادهای شهرستان در زمینه نیرو هاو منابع انسانی و آموزش و استفاده از امکانات  و فضاهای فیزیکی و مجازی از جمله فضای سبز، پارکها، بیلبردها رسانه های ملی و... و. در امر پیشگیری از اعتیاد، اطلاع رسانی و آگاه سازی کرد  و بطور کلی  در امر پیشگیری از آسیب های اجتماعی نقش ارزنده و کاربردی ایفا  نمود.
 
 معاون پیشگیری بهزیستی شمیرانات در ادامه گفت: این کمیته با ایجاد هماهنگی بین بخشی با محوریت فرمانداری نقش موثری در کاهش هزینه ها و سرعت ارائه خدمات و فعالیتها و سهولت اجرای آنها در سطح شهرستان و بطور کلی در کشور داشته باشد.

وی گفت: در این جلسه ضمن بررسی توانمندی ها و امکانات دستگاهها عضو در برنامه های پیشگیری از اعتیاد بر روی اولویت های این برنامه از جمله برنامه های آموزشی و استفاده از فضاهای مجازی موجود با توجه به شرایط بهداشتی و بروز موج پنجم کرونا تاکید شد.

نماینده فرمانداری نیز ضمن تبریک هفته بهزیستی از زحمات مدیرو پرسنل خدوم و توانمند بهزیستی شهرستان تشکر و قدر دانی کرد و مباحث و مطالب مطرح شده توسط اعضا جهت استفاده و اطلاع رسانی و آگاهسازی عمومی و آموزش برای جامعه هدف شیوه های مختلف را مهم و ارزشمند توصیف کرد.

کد خبر 40647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد