برگزاری مجمع سالیانه بورس شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی،با حضور رابط ناشنوایان

روابط‌عمومی شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود، در مجمع عادی سالیانه این شرکت، از رابط ناشنوایان برای ترجمه همزمان مطالب ارائه شده، استفاده کرد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، هم اکنون بالغ بر نیم میلیون نفر از جمعیت کشور را ناشنوایان و کم شنوایان تشکیل می دهند که به دلیل محدودیت هایی که برای این جمعیت از شهروندان ایرانی وجود داشته، همواره در محیطهای اجتماعی و اقتصادی، مهجور مانده و از حقوق اولیه خود محروم می ماندند. اما اخیرا طی اقدامی از سوی شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی که با نماد «وبانک» در بورس تهران معامله می شود، رابط ناشنوایان برای ترجمه همزمان مطالب ارائه شده در مجمع حضور پیدا کرد که از پلتفرم های پخش آنلاین این مجمع، ترجمه به زبان اشاره نیز انجام می شد.

در این صورت سهامداران و افرادی که در این مجمع حضور پیدا کرده بودند و از جامعه ناشنوایان و کم شنوایان بودند، می توانستند مطالب مجمع به صورت همزمان با دیگران متوجه شوند و چنانچه سوالی برای ایی آنها مطرح می شد، مطرح کنند.
این مسیر می تواند از سوی سایر شرکت های بورسی و فرابورسی به عنوان چراغ راهی برای عمل به مسئولیت اجتماعی و حفظ حقوق ناشنوایان و کم شنوایان شناخته شود.

کد خبر 40639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =