حضور مدیران بهزیستی خراسان رضوی بر مزار شهدای گمنام در جبل‌النور

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی و جمعی از مدیران این نهاد در هفتمین روز هفته بهزیستی با عزیمت به جبل‌النور واقع در کوهسنگی، بر مزار شهدای گمنام حضور یافتند و برای آنان فاتحه قرائت کردند.

در این برنامه که صبح سه شنبه انجام شد، معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی، مسؤول شورای بانوان، مسؤول رفاه و تربیت‌بدنی، رئیس امور مالی و کارشناس فرهنگی بهزیستی نیز حضور داشتند.

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی در این مراسم گفت: امیدواریم راه شهیدان دفاع مقدس را بتوانیم با قوت ادامه دهیم و آرمان‌های اجتماعی آنان را در بهزیستی تحقق بخشیم.

دکتر مسعود فیروزی خاطر نشان کرد: شهدا رفتند تا ما بتوانیم زیست بهتری را تجربه کنیم و ما هم باید قدردان خون‌شان باشیم و از خانواده های ایثارگران که بازماندگان شهدا هستند قدرشناسی کنیم.

معاون توسعه منابع انسانی بهزیستی نیز ضمن قرائت فاتحه بر مزار شهدای گمنام دفاع مقدس گفت: ما هر چه داریم از خون این شهیدان داریم که امروز در امنیت و آرامش زندگی می‌کنیم.

محسن توحیدی مقدم خاطر نشان کرد: بهزیستی، یکی از جلوه‌هایش، زندگی بهتر معنوی است که باید اصل پایدار در تربیت فرزندان باشد و بتوانیم فرزندانی با آرمان‌های فرهنگی و دینی تربیت کنیم.

وی ادامه داد: خانواده‌محوری باید به معنای واقعی در بهزیستی محقق شود تا فرزندانی صالح که برای جامعه و مردم مفید باشند تربیت شوند.

کد خبر 40637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد