پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان در پیامی فرا رسیدن عید سعید قربان را، تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، دکتر ولی اله نصر مدیرکل بهزیستی استان اصفهان عید سعید قربان را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم “

عید قربان، روز ثبوت و اثبات عشق و تسلیم است؛ روزی که انسان در برابر معشوق، هیچ بودن همه چیز را پذیرفته، خود و همه چیز را فدای او می‌کند و تعبد را که نتیجه شهود و عرفان است، به معرض دید همگان می‌گذارد. عید قربان، عید انسان‌هایی است که به قرب الهی رسیده و با گذشتن از دلبستگی‌ها و گردن نهادن بی‌چون و چرا در برابر امرخدای متعال، تنها کلید راه یافتن در زمره صابران و بندگان حقیقی را یافته‌اند.

قربان جلوه گاه رهایی از نفس و عید همه پاکی‌هاست.  روز کمال و رهیدن از بند تعلقات و جشن رهیدگی از بندگی نفس و تجلی‌گاه بندگی است. عیدقربان زیباترین جلوه بندگی و خضوع خالصانه در برابر خداوند و یاد آور خاطره جاودانگی بندگی و ایثار است.

عید سر سپردگی و بندگی و رها شدن از خود و به خدا پیوستن است؛ آنجا که در عرفات به شناخت می‌رسد و در مشعر به شعور الهی و در منا، رهایی از تعلقات دنیوی و رسیدن به عشق و قرب الهی را آرزو می‌کند.

اینجانب عید سعید قربان، جشن شکوفایی ایمان و یقین را به مسلمانان آزاده جهان، هموطنان عزیز و مردم شریف و متدین استان اصفهان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از پیشگاه با عظمت پروردگار بی‌همتا، سعادت، سلامتی، رستگاری را برای همگان و اقتدار و سربلندی روز افزون را برای ایران اسلامی در سایه وحدت و برادری مسئلت دارم.

دکتر ولی‌اله نصر

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان

کد خبر 40632

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد