آمادگی بهزیستی گیلان برای دریافت نذورات عید قربان

مدیرکل بهزیستی گیلان از آمادگی مراکز دولتی و تحت نظارت بهزیستی استان برای دریافت وجوهات و نذورات در عید سعید قربان خبر داد.

دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن عید سعید قربان بهزیستی گیلان و واحدهای تحت نظارت این مجموعه برای دریافت نذورات و وجوهات مردم استان و توزیع آن در میان اقشار تحت پوشش آماده است.

وی افزود : با توجه به عدم برگزاری مراسم حج ابراهیمی (ع) در سال جاری، همانند سال گذشته از مدیریت حج و اوقاف استان درخواست نمودیم تا به متقاضیان حج اطلاع رسانی انجام گیرد تا قربانی و نذورات آن دسته از متقاضیان که نتوانستند به حج مشرف شوند دریافت  و به نیازمندان واقعی جامعه برساند.

به گفته وی همچنین درخواست از اداره کل دامپزشکی گیلان هم انجام گرفته  تا در زمینه ذبح و رعایت اصول بهداشتی همکاری لازم را با موسسات خیریه و از جمله آسایشگاههای خیریه و مراکز نگهداری از ایتام را بعمل آورند و همچنین به کلیه ادارات نیز این موضوع تاکید شد تا دریافت نذورات مردم در عید سعید قربان در مراکز یاد شده با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا انجام می شود.

مدیرکل بهزیستی استان گیلان خاطرنشان کرد: علاوه بر این مردم برای پرداخت آنلاین نذورات در عید قربان می توانند از طرق کد دستوری #۵۰۰*۶۶۵۵*  اقدام کنند ضمن اینکه شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۷۸۲۲۶۳۶ برای این منظور در نظر گرفته شده است.

بر اساس آخرین آمار  ۶۵هزار خانوار در استان گیلان به طور مستقیم از خدمات بهزیستی بهره می برند.

چهارشنبه هفته جاری عید سعید قربان است.

کد خبر 40615

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد