تبریک مدیرکل بهزیستی مازندران به مناسبت عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت

دکتر فرزاد گوهردهی ، مدیرکل بهزیستی مازندران طی پیامی فرارسیدن عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران متن پیام به شرح ذیل است:


بسمه تعالی 

عید قربان، عید بندگی و دلدادگی و گذشتن از خویشتن خویش است. این عید، یاد آور با شکوه ترین مرتبه تسلیم در برابر مشیت الهی و تبری از هوای نفس و تأسی به دریای لایزال ملکوت اعلی است.

عید غدیر ، عید کمال دین و اتمام نعمت در سایه‌ تداوم خط رسالت، در شکل و قالب امامت‌ است و گره محکمی برای رشته دیانت و پیوندی برای « نبوت و امامت» است.
موسم این دو یعنی عید سعید قربان و عید سعید غدیرخم که دهه ولایت و امامت نامیده می شود، فرصتی است تا با تمام وجودمان ولایت امام علی (ع) را شناخته و در مسیر عشق و دلدادگی امیر مومنان حرکت کنیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت فرا رسیدن اعیاد خجسته قربان و غدیر و آغاز دهه امامت و ولایت ، این  ایام پربرکت ، عید پاکی ها و شکوفایی ایمان، عالیترین مرحله بندگی و عبودیت را خدمت همکاران عزیز در بهزیستی مازندران ، جامعه ی هدف بزرگوار ، تمامی مدیران ، کارکنان ، پرسنل خدوم و زحمتکش نهادها ، موسسات و مراکزدولتی و غیر دولتی وابسته به بهزیستی استان ، که صمیمانه ما را در جهت رسیدن به اهداف سازمان و خدمت رسانی یاری می رسانند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم .از خداوند متعال سعادت ، تندرستی و برکت در زندگی را برایتان مسالت دارم .

کد خبر 40596

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد