دیدار رئیس و جمعی از کارکنان اداره بهزیستی با فرماندار دیواندره

سیده چنور مهدوی رئیس اداره بهزیستی شهرستان به همراه تعدادی از کارکنان آن اداره به مناسبت هفته بهزیستی با ارشدی فرماندار شهرستان دیواندره دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان ،در این نشست مهدوی به تشریح وظایف بهزیستی و ارائه گزارش عملکردی مبسوط از اقدامات وخدمات ارائه شده به جامعه هدف بهزیستی طی یکسال گذشته پرداخت.

از جمله اقدامات شاخص بهزیستی دو برابر شدن مستمری مددجویان ،ایجاد اشتغال پایدار ۲۰۷ نفر به مبلغ ۶ میلیاردو ۵۹۱ میلیون تومان ، مشاغل خانگی ۳۹ نفر به مبلغ ۳میلیاردو ۶۲۷ میلیون تومان  ارائه خدمات پیشگیرانه در زمینه طرح آمبلیوپی و شنوایی سنجی نوزادان و مشاوره وآزمایشات ژنتیک وکسب رتبه های برتر شهرستان در برخی شاخص های عملکرد از جمله امور فرهنگی ، پویش پازل همدلی ، مناسب سازی معابر شهری و...اشاره کرد..

ارشدی فرماندار شهرستان دیواندره در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل بهزیستی شهرستان و تبریک هفته بهزیستی، بیان داشت: کار در بهزیستی یکی از بهترین خدمات سیستم اداری است برای اینکه در جهت رضایت محرومترین اقشار جامعه و رفع نیاز ایشان تلاش میکنند که در نهایت رضایت الهی را در بردارد.

کد خبر 40589

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد