بازدید از کارگاه های فنی و حرفه ای ویژه افراد داری معلولیت و تحت پوشش اداره بهزیستی دیواندره

بازدید رئیس بهزیستی دیواندره از کارگاه های فنی و حرفه ای ویژه افراد داری معلولیت و تحت پوشش اداره بهزیستی دیواندره با همکاری اداره آموزش فنی و حرفه ای شهرستان انجام شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کردستان به مناسبت هفته بهزیستی بازدیدی از کارگاه های آموزش فنی و حرفه ای ویژه افراد تحت پوشش با حضور رئیس اداره بهزیستی در محل اداره آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان به عمل آمد.

ابتدا سلیمی رئیس اداره آموزش و فنی حرفه ای شهرستان دیواندره ضمن خوش آمد گوی ریاست اداره بهزیستی و همراهان ایشان، هفته بهزیستی را به کلیه ی خدمت گزاران این راه مقدس و مددجویان و افراد تحت پوشش سازمان تبریک و تهنیت گفتند.

وی افزود : با توجه به شروع کلاس های آموزشی در رشته های مختلف برای عزیزان تحت پوشش همه تلاش خود را برای در اختیار گذاشتن فضا و امکانات مناسب برای آموزش این عزیزان به کار گرفته اند.

در ادامه مهدوی از تلاش های اداره آموزش فنی و حرفه ای برای آموزش افراد معرفی شده توسط اداره بهزیستی تشکر و قدردانی کرد و افزود : باتوجه به این بستر مناسب ، انتظار دارند افراد تحت پوشش نهایت استفاده را از این کارگاه های آموزشی ببرند.

وی در پایان ضمن اشاره به آموزش این افراد در رشته های مختلف از فراهم سازی بستری مناسب برای اشتغال همه این افراد در آینده نزدیک با اهدای تسهیلات مناسب خبر داد.

کد خبر 40584

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد