فردیس | دیدار رئیس و کارکنان بهزیستی فردیس با امام جمعه

رئیس بهزیستی فردیس در هفتمین روز از هفته بهزیستی به همراه تنی چند از پرسنل خود برای دیدار وگفتگو به دفتر حجت الاسلام و المسلمین ایمانی امام جمعه شهرستان فردیس رفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز: حجت الاسلام و المسلمین ایمانی ضمن تبریک ضمن گرامیداشت و تبریک هفته بهزیستی گفت: فعالیت و کار بهزیستی، از قداست بالایی برخوردار است به طوری که می توان گفت سازمان بهزیستی بهترین نهاد برای خدمت رسانی است.

وی بر توجه ویژه خیرین و مسئولین به بهزیستی تأکید نموده و بیان داشت:حضور خیرین در کنار بهزیستی نقش مهمی در حمایت و رفع نیازهای توانخواهان و مددجویان را به دنبال خواهد داشت.

«احمد محمد زاده» رئیس بهزیستی شهرستان فردیس در این دیدار یاد شهید فیاض بخش را گرامی داشته و افزود: افتخار سازمان بهزیستی این است که مولود انقلاب بوده و کارکنانش با سعه صدر، خوشرویی، ملایمت و به رسم و روش پیامبران در جهت خدمت به محرومین و اقشار نیازمند جامعه از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
وی ضمن ارائه گزارش عملکرد یکساله اداره بهزیستی شهرستان گفت:در راستای خدمت رسانی مطلوب تر و با کیفیت تر به جامعه هدف، مراکز مثبت زندگی در شهرستان فردیس افتتاح شد که خدمات رایگانی را به مددجویان ارائه می دهند.
در انتها رئیس اداره بهزیستی شهرستان فردیس از همراهی و حمایت های امام جمعه در راه خدمت رسانی به مددجویان تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 40560

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد