۲۰ پایگاه بهزیستی زنجان آماده دریافت نذورات عید قربان است

مدیر کل بهزیستی استان زنجان  با اشاره به فرارسیدن دهه کرامت از آغاز طرح عید تا عید بهزیستی خبر داد وگفت: از ۲۹تیر تا ۷مرداد ۲۰ پایگاه بهزیستی، آماده جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی چون نذورات، گوشت قربانی و ...همشهریان خیر و مومن است.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمد محمدی تصریح نمود: ۷ پایگاه در مراکز بهزیستی  شهرستانهای تابعه و ۴ پایگاه نیز در مرکز استان که ۱ پایگاه در ستاد بهزیستی و ۱ پایگاه درمرکز شیرخوارگاه شهیدثمین تاب بهزیستی، ۱ پایگاه در بهزیستی شهرستان زنجان، و مجتمع تامین و توسعه شهبد فلاح و ۹ موسسه خیریه تحت نظارت  برپا می شود.

 این مقام مسئول عنوان کرد: برنامه دهه ولایت توسط سازمان بهزیستی و با هدف جلب مشارکت‌های خیرین در استان برگزار می‌شود و این دهه فرصتی مناسبی است  برای همراهی هر چه بیشتر مردم و خیرین با افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی 

وی با بیان اینکه  نذورات و کمک های مردمی در بخش مسکن، پرداخت تسهیلات جهیزیه و ازدواج، هزینه های تحصیلی کودکان و کمک های درمانی خانواده های معلولین، نیازمندان، زنان سرپرست خانوار و اقشار آسیب پذیر هزینه خواهد شد، تصریح کرد : سال گذشته مردم خیر و نوع دوست استان زنجان بیش از ۱۶میلیارد  تومان  بصورت نقدی و غیرنقدی به افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار، ایتام و اقشار آسیب پذیر کمک کردند.  

وی با بیان اینکه اگر خیران تمایل داشته باشند می‌توانند مشارکت‌های خود را بدون واسطه به دست جامعه هدف برسانند، افزود: به عنوان مثال، خانواده‌هایی هستند که چند فرزند مستعد برای ادامه تحصیل دارند ولی سرپرست خانوار به دلایلی نمی‌تواند از پس مخارج تحصیل فرزندانش بربیاید. در چنین شرایطی، خیران وارد عمل می‌شوند و با بررسی شرایط، با واسطه و یا به صورت مستقیم، مخارج تحصیل این کودکان را تقبل می‌کنند.

وی با دعوت ازخیرین، برای حمایت از ۲۹۳ کودک نیازمند خاطرنشان کرد: خیرین نیک اندیش می توانند با مراجعه به مراکز بهزیستی، حمایت و کمک مالی ماهانه به این کودکان را به عهده بگیرند.

محمدی بااشاره به اختصاص شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ بانک مرکزی جهت پرداخت کمک های نقدی مردم نوع دوست زنجانی خاطرنشان کرد : جلب و جذب مشارکت های مردمی در رفع مشکلات مددجویان و معلولین نقش بسزایی داشته و کلیه نذورات نقدی و غیر نقدی اهدایی از سوی خیرین بین نیازمندان، سالمندان، ایتام و دیگر مددجویان در اسرع وقت توزیع خواهد گردید.

کد خبر 40549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد