تجلیل از قهرمانان و ورزشکاران دارای معلولیت در بهزیستی هرمزگان

به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی طی مراسمی از ورزشکاران و قهرمانان دارای معلولیت تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ همزمان با ایام بزرگداشت هفته بهزیستی دکتر ابراهیم حسن نژاد سرپرست اداره کل بهزیستی استان هرمزگان در نشستی صمیمانه با جمعی از ورزشکاران و قهرمانان دارای معلولیت دیدار و از توانمندی های این عزیزان تجلیل کرد .

در این مراسم که با حضوررفعت ایرانپور معاون توانبخشی و دیگر معاونین و مسئولین بهزیستی استان همراه بود ، دکتر حسن نژاد با تبریک هفته بهزیستی اظهار داشت : با توجه به محدودیت‌های ناشی از همه گیری کرونا موفق نشدیم میزبان جمع بیشتری از ورزشکاران و افتخار آفرینان باشیم.

وی گفت :  افراد دارای معلولیت همواره در تمامی عرصه ها  و میادین خوش درخشیده اند و  مایه افتخار و مباهات سازمان بهزیستی به شمار می روند.

سرپرست بهزیستی هرمزگان دستیابی به اعتلای ورزش و توسعه فرصت‌ها برای معلولان را از اهداف مهم سازمان بهزیستی بیان کرد و گفت : ورزش وسیله ای برای شکوفایی استعدادهای بالقوه ، ارتقای اعتماد به نفس و ایجاد شور و نشاط اجتماعی است.

دکتر حسن نژاد خواستار انجام  برنامه ریزی منسجم برای بهره‌گیری از توانمندی‌های ورزشکاران دارای معلولیت در میادین  مختلف  شد.

خاطر نشان می گردد: در ادامه این مراسم  کامبیز طارمی قهرمان دوومیدانی و مهدی ماندگاری قهرمان بسکتبال با ویلچر به  بیان دغدغه‌ها و مشکلات پیش روی ورزشکاران پرداختند.

سرپرست  بهزیستی هرمزگان ضمن استماع سخنان این  ورزشکاران دستورات لازم را جهت پیگیری و رفع  مشکلات آنها صادر کرد.

. درپایان نیز با اهدای لوح سپاس و هدیه از ورزشکاران توانمند تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 40531

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد