نشست صمیمی سرپرست  بهزیستی هرمزگان با مدیران عامل موسسات و مراکز غیر دولتی

به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی ، سرپرست بهزیستی استان هرمزگان در نشستی صمیمانه با تعدادی از مدیران موسسات و مراکز غیر دولتی تحت نظارت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ صبح امروز به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی ، دکتر ابراهیم حسن نژاد سرپرست اداره کل بهزیستی استان هرمزگان در نشستی صمیمانه با تعدادی از مدیران موسسات و مراکز غیر دولتی تحت نظارت دیدار و گفتگو کرد.

دکتر حسن نژاد در این نشست ضمن تبریک هفته بهزیستی موسسات و مراکز غیر دولتی را شرکای  اجتماعی و بازوان توانمند سازمان بهزیستی خواند و اظهار داشت : بسی مایه افتخار و خرسندی است که در جمع صمیمی همراهان همیشگی بهزیستی حضور دارم.

وی اضافه کرد: سازمان بهزیستی یک نهاد مردم محور و اجتماعی است که بدون تعامل و همراهی سازمان های مردم نهاد قادر به رفع مشکلات جامعه هدف تحت حمایت  و ارایه خدمت رسانی مطلوب  به آحاد مردم  نخواهد بود.

   این مقام مسئول با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ( مدظله) در خصوص اینکه بهترین مکان جهت انجام امور خیرخواهانه سازمان بهزیستی است بیان داشت : برای انجام کار خیر نباید خیرین را محدود کنیم.

وی ادامه داد : انجام کار خیر ، معامله با ذات حق است .

گفتنی است در پایان این مراسم دکتر ابراهیم حسن نژاد سرپرست اداره کل بهزیستی هرمزگان با اهدا لوح سپاس و هدایایی از زحمات و تلاشهای ارزنده مدیران موسسات و مراکز غیر دولتی تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

کد خبر 40527

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد