دبیرخانه ملی رصد آسیب های اجتماعی و عوامل تعیین کننده آن افتتاح شد

همزمان با سراسر کشور دبیر خانه ملی رصد آسیب های اجتماعی و عوامل تعین کننده آن در استان سیستان و بلوچستان افتتاح شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان در ادامه ایام گرمیداشت سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی همزمان با سراسر کشور دبیر خانه ملی رصد آسیب های اجتماعی و عوامل تعین کننده آن در استان سیستان و بلوچستان افتتاح شد .

دکتر عزیز اله جهان تیغ مدیر کل بهزیستی سیستان و بلوچستان اظهار داشت : یکی از وظایف ذاتی سازمان بهزیستی کنترل و مدیریت آسیب های اجتماعی می باشد ، برای رسیدن به هدف مهم ابتدا باید در خصوص رصد آسیب ها و تهیه اطلس آسیب ها بصورت محله محور ، شهرستانی و استانی گام برداشت .

مدیرکل بهزیستی استان سیستان و بلوچستان : هدف از تشکیل این دبیرخانه ، تقویت همکاری های بین بخشی با نهاد های همکار در زمینه رصد و پیشگیری به هنگام از آسیب های اجتماعی می باشد . 

دکتر عزیز اله جهان تیغ ضمن تاکید بر نقش کلیه دستگاه های دولتی بر پیشگیری از  آسیب های اجتماعی اظهار امیدواری کرد : با ایجاد دبیرخانه ملی رصد آسیب های اجتماعی و عوامل تعین کننده آن در استان شاهد همکاری نظام مند و موثرتری در حوزه پیشگیری و خانواده های در معرض آسیب باشیم .

وی ادامه داد : بسیاری از آسیب های اجتماعی استان سیستان بلوچستان مختص این منطقه می باشد ، که باید برای پیشگیری و رفع آن نسخه های بومی ویژه ی همین منطقه تهیه و به آن عمل کرد . 

کد خبر 40521

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد