نجف آباد| ورود بهزیستی به مسائل آموزشی و فرهنگ سازی در جامعه

رئیس و جمعی از کارشناسان اداره بهزیستی نجف آباد با نماینده ی ولی فقیه و امام جمعه ی نجف آباد و نماینده ی مردم در مجلس شورای اسلامی بصورت جداگانه دیدار و گفتگو داشتند.

قناعت کار رئیس اداره بهزیستی نجف آباد، ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های امام جمعه شهرستان، گزارش مبسوطی در خصوص ارائه ی خدمات و عملکرد یکساله بهزیستی نجف آباد ارائه کرد.
وی در ادامه گفت: با وجود همه ی چالش های اقتصادی موجود در جامعه؛ بهزیستی علاوه بر اینکه کاهش خدمات نداشت، بلکه در بعضی از بخش ها رشد و توسعه ی خدمات نیز داشته است.
رئیس اداره بهزیستی در این دیدار از فعالیت های شاخص سال گذشته سخن به میان آورد و گفت: یکی از دستاوردهای سال گذشته بهزیستی رشد 30 درصدی مستمری مددجویان و ایجاد مراکز مثبت زندگی بوده است.
حجت الاسلام و المسلمین حسناتی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ی شهرستان، با تبریک هفته ی بهزیستی خدمات این اداره را در جامعه مهم ارزیابی کرد و گفت: در جامعه ی فعلی با توجه به افزایش آسیب های اجتماعی، وظیفه ی دستگاه های فعال در حوزه های اجتماعی سنگین تر شده و نیاز است با تعامل  سازنده در این خصوص برنامه ریزی مدون و قابل اجرایی داشته باشند.
وی با عنایت به آمار ارائه شده، ابراز رضایت خود را از عملکرد بهزیستی ابراز نمود و بر افزایش برنامه های آموزشی و فرهنگی تاکید کرد.
در ادامه در این روز با حضور در دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، علیرضا  قناعت کار ضمن تشکر از حمایت های ایشان به ارائه ی عملکرد یکساله خدمات بهزیستی پرداخت و در ادامه  به وجود چالش های موجود در کاراشاره کرد
وی از اجرا نشدن بخشی از قوانین جامع حمایت از معلولین سخن گفت و افزایش آسیب های اجتماعی در شهرستان  را به عنوان بزرگترین عامل تهدید کننده‌ی خانواده ها دانست که در این خصوص خواستار تشکیل کارگروه آسیب های اجتماعی شد.
ابوترابی نماینده ی مجلس شورای اسلامی مردم نجف آباد نیز ضمن ابراز خرسندی از عملکرد بهزیستی و تقدیر و تشکر از خدمات صورت گرفته، در خصوص اجرای قوانین و رفع مشکلات موجود،  اعلام همکاری و مساعدت کرد و با استقبال از تشکیل کارگروه آسیب های اجتماعی، راهنمایی و مساعدت لازم در خصوص تشکیل این گروه را در دستور کار قرار داد. 
 

کد خبر 40517

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد