سپاه قمر بنی هاشم (ع) و بهزیستی برای کمک به کاهش آسیب های اجتماعی بسیج می شوند

با انعقاد تفاهمنامه همکاری بین حوزه بسیج سپاه قمر بنی هاشم (ع) و اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری برای کمک به مردم در شرایط مختلف و حمایت از جامعه هدف برنامه ریزی می شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری مدیر کل بهزیستی استان در آئین انعقاد تفاهم نامه مابین سپاه قمر بنی هاشم(ع) و اداره کل بهزیستی گفت: این تفاهم نامه با هدف راه‌اندازی تیم‌های اجتماع محور، برگزاری کارگاه های آموزشی، ساخت و واگذاری مسکن برای جامعه هدف بهزیستی و ارائه خدمات پزشکی توسط گروه‌های جهادی منعقد شد.

عسگری افزود: ۴۲ هزار نفر در استان از خدمات بهزیستی بهره می برند  که از این تعداد  ۳۲ هزار نفر معلول و  مابقی شامل کودکان ، زنان و دختران بد سرپرست و بی‌سرپرست، زنان سرپرست خانوار، معتادان بهبود یافته می باشند که باید برای  کمک به پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی جامعه هدف از ظرفیت و همکاری همه جانبه دستگاههای متولی استفاده کرد.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری نیز گفت: ارائه خدمت به جامعه تحت حمایت نهادهای حمایتی  مصداق کار جهادی است.

سردار علی‌محمد اکبری افزود: بخش‌های مختلف جهادی سپاه و بسیج آماده کمک به پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی و کمک به مردم در شرایط مختلف از جمله وقایع طبیعی، سیل، زلزله، کم آبی، مقابله با ویروس کرونا است.

وی با تاکید بر اینکه اصل فلسفه تشکیل نهاد بهزیستی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است، گفت: برنامه‌های بسیج و سپاه با اولویت بر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

کد خبر 40509

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد