همایش تجلیل از خیرین همراه  همیشگی بهزیستی استان کرمانشاه به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی برگزار شد.

ازخیرین همراه همیشگی بهزیستی استان کرمانشاه به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه: درهمایشی که با حضور مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، معاون سیاسی استانداری، مدیرکل کار و رفاه اجتماعی، معاونین بهزیستی استان و حضور سبز خیرین نیک اندیش برگزار شد، از خیرین همراه بهزیستی تحلیل بعمل امد.

در این همایش، حسین خوش اقبال معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه به نمایندگی از استاندار با گرامیداشت هفته بهزیستی بیان داشت: به رغم همه مشکلات و کمبودها، دولت با پشتیبانی خیرین بزرگوار استان اقدامات خوبی را برای جامعه هدف بهزیستی رقم زده است.

وی شرایط کشور را شرایط ویژه‌ای عنوان کرد وافزود: دشمن تحریم های سخت و ظالمانه ای را به دلیل حقانیت مااعمال کرد و مشکلات و بلایای طبیعی از جمله سیل،  زلزله، خشکسالی و ویروس کرونا مزید بر علت شد که اگر همت بلند خیرین نبود و اگر همراهی و تلاش مردم خیر استان نبود امروز شرایط خیلی سخت تری داشتیم.

معاون سیاسی استانداری کرمانشاه در پایان ضمن تقدیر ار اقدامات ارزشمند بهزیستی گفت: وظیفه خود می‌دانم از طرف استاندار محترم از همه خیرین نیک اندیش چه در مرکز استان و چه در دیگر مناطق محروم استان از اقشار آسیب پذیر حمایت کردند و در کنار بهزیستی بودند تقدیر و تشکر نمایم و امیدوارم فرهنگ انفاق و همدلی روز به روز در جامعه ما گسترش یابد و شاهد بهترینها برای جامعه هدف بهزیستی باشیم.

کد خبر 40505

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد