تقدیر از بازنشستگان سال ۹۹ در هفتمین روز از هفته بهزیستی

آیین تجلیل از بازنشستگان اداره کل بهزیستی استان که در سال گذشته به افتخار بازنشستگی نائل آمدند انجام شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مراسمی با حضور مدیرکل و معاون پشتیبانی اداره کل بمنظور تجلیل از همکاران بازنشسته ستاد و شهرستان ها در سال گذشته ازطریق ویدئو کنفرانس همزمان با هفتمین روز از هفته بهزیستی برگزار شد.

در این مراسم مدیرکل بهزیستی استان  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  شهدا، امام شهدا و شهیدان مدافع حرم و شهید فیاض بخش بنیانگذار سازمان بهزیستی کشور و تبریک ایام بازنشستگی به همکاران ابراز داشتند : احترام و اخلاق سرلوحه امور است وآنچه نباید هرگز به فراموشی سپرده شود اخلاق است.

ایزدپور در ادامه تعداد بازنشستگان بهزیستی استان را در سال گذشته تعداد ۱۹ نفر به تفکیک ۳ نفر درستاد استان، ۴نفر دامغان، ۷ نفر شاهرود و  ۳نفر مهدیشهر اعلام داشته و افزودند : سعادتی والاتر از این وجود ندارد که پس از ۳۰ سال و یا بیشتر در خدمت به محرومین و جامعه هدف به افتخار بازنشستگی نائل شوی و امیدواریم این سعادت و افتخار نیز نصیب کلیه همکران شاغل در بهزیستی شود.

مدیرکل بهزیستی استان در پایان ضمن قدردانی از زحمات کلیه عوامل اجرایی در برگزاری برنامه تجلیل از بازنشستگان ۹۹  برای کلیه همکران بازنشسته در استان آرزوی موفقیت و سعادت و سلامتی را در ایام بازنشستگی آرزومند شدند.

در ابتدای این دیدار حسین نوحی معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل ضمن تقدیر از حضور مدیرکل در مراسم تقدیر از بازنشستگان سال ۹۹ گزارشی از عملکرد این معاونت در این حوزه بیان داشتند و در پایان این مراسم از همکاران بازنشسته شرکت کننده در ستاد با اهدای لوح تقدیر و هدیه قدردانی شد.

کد خبر 40494

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد