شاهرود | دیدار با امام جمعه به مناسبت هفته بهزیستی

امام جمعه شاهرود گفت: سازمان بهزیستی بهترین نهاد برای خدمت رسانی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان؛ در ششمین روز از هفته بهزیستی مدیر و تعدادی از کارکنان اداره بهزیستی شهرستان شاهرود با حجت الاسلام و المسلمین امینی  امام جمعه شهرستان دیدار کردند.


حجت الاسلام و المسلمین امینی ضمن تبریک ضمن گرامیداشت و تبریک هفته بهزیستی گفت: فعالیت و کار بهزیستی، از قداست بالایی برخوردار است به طوری که می توان گفت سازمان بهزیستی بهترین نهاد برای خدمت رسانی است.


وی بر توجه ویژه خیرین و مسئولین به بهزبستی تاکید نموده و بیان داشتند:حضور خیرین در کنار بهزیستی نقش مهمی در حمایت و رفع نیازهای توانخواهان و مددجویان را به دنبال خواهد داشت.


مسعود جهانسیر مدیر اداره بهزیستی شهرستان در این دیدار  یاد شهید فیاض بخش را گرامی داشته و افزودند: افتخار سازمان بهزیستی این است که مولود انقلاب بوده و کارکنانش با سعه صدر، خوشرویی، ملایمت و به رسم و روش پیامبران در جهت خدمت به محرومین و اقشار نیازمند جامعه از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.


وی ضمن ارائه گزارش عملکرد یکساله اداره بهزیستی شهرستان گفت:در راستای خدمت رسانی مطلوب تر و با کیفیت تر به جامعه هدف، ۷ مرکز مثبت زندگی در شهرستان افتتاح شد که خدمات رایگانی را به مددجویان ارائه می دهند.

وی ادامه داد:در کنار مراکز مثبت زندگی، ۲۰ موسسه خیریه، ۶مرکز در حوزه امور اجتماعی، ۱۰ مرکز در حوزه توانبخشی و ۲۱ مرکز در حوزه پیشگیری خدمات تخصصی و عمومی را به معلولین، زنان سرپرست خانوار، دختران خودسرپرست، کودکان بی سرپرست و بدسرپرست، معتادین و افراد نیازمند ارائه می دهند.


جهانسیر کمک به تامین مسکن توانخواهان را یکی از دغدعه های اصلی سازمان بهزیستی دانسته و افزود: با حمایت خیرین و کمک های بلاعوض سازمان بهزیستی، در هفته گذشته دو واحد مسکونی به خانواده های دارای دو فرد معلول واگذار شد.


در انتها مدیر اداره بهزیستی شهرستان شاهرود از همراهی و حمایت های امام جمعه در راه خدمت رسانی به مددجویان تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 40482

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد