ملارد| تقدیر از دانشجویان نمونه

در راستای گرامیداشت چهل و یکمین سال تاسیس سازمان بهزیستی و تامین اجتماعی طی مراسمی با حضور رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد از دانشجویان نمونه دارای پرونده در دفتر توانمندسازی خانواده و زنان تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم ضمن تجلیل از تلاش های ارزنده این افراد در جهت افزایش سطح آگاهی و استقلال فردی گفت: اقدامات بسیار خوبی در دفتر توانمندسازی خانواده و زنان صورت پذفته که از جمله آن میتوان به تلاش در جهت استقلال، تحصیل و اشتغال افراد دارای پرونده نام برد.
 
وی افزود: در همین راستا و با حمایت سازمان و بودجه تخصیص یافته به دانشجویان تحت حمایت، اطلاعات تحصیلی مربوط به این افراد توسط مددجو در سامانه student.behzisti.net بصورت کامل ثبت میشود و پیش از آن مددکار مربوطه با بررسی دقیق مدارک ثبت شده در سامانه و تائید اولیه پرونده را جهت ارجاع به مدیریت انتقال میدهد.

رئیس اداره بهزیستی ملارد با بیان اینکه این افراد دارای مقام های برتر علمی هستند گفت: در میان مددجویان و افراد دارای معلولیت تعداد بسیاری دارای مقام های برتر در زمینه های ورزشی، هنری، علمی و... و. میباشند که تقدیر از آنان در مناسبتهای گوناگون نقس بسزایی در تشویق و هدایت آنها بسوی پیشرفت فردی دارد.  

مسئول امور اجتماعی نیز با تاکید بر حمایت اداره بهزیستی از افراد علاقمند به تحصیل دارای پرونده در این شهرستان گفت: تمامی امور مربوط به دانشجویان این حوزه توسط کارشناس دانشجویی بصورت مدام مورد بررسی و پیگیری قرار میگیرد و یکی از مهمترین اهداف این دفتر تلاش در جهت توانمندسازی زنان سرپرست خانوار بوده که در ادامه موجب اشتغال و استقلال و خارج شدن از چرخه حمایت مالی سازمان بهزیستی میشود.

کد خبر 40467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد