دیدار مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه و اعضای شورای معاونین با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه به مناسبت هفته بهزیستی

نماینده ولی فقیه دردیداربا مدیرکل ومعاونین بهزیستی استان کرمانشاه ضمن تبریک هفته بهزیستی از کلیه دست اندار کارانی که زمینه خدمات به افراد نیازمند را فراهم می کنند تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه: دکتر فرحناز محمدی« مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه» و جمعی از معاونین ظهرامروز یکشنبه«27 تیر ماه» به مناسبت هفته بهزیستی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار و گفتگو کردند.

آیت الله مصطفی علما« نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه» در این دیدارضمن تبریک هفته بهزیستی از کلیه دست اندار کارانی که زمینه خدمات به افراد نیازمند را فراهم می کنند تشکر و قدر دانی کرد،و افزود: آنهایی که به شما پناه می آورند، فرستاده خدا و رسول ا...هستند.

آیت الله علما، با اشاره به حدیث سیدالشهدا، افزود: بهزیستی حامی افراد کم توان و بی پناه، بی سرپرست و یا بدسرپرست است و کار این نهاد که یک سرمایه اجتماعی ارزشمند است  هم اجر دنیوی داردهم اجر اخروی.

نماینده ولی فقیه در استان، کار بهزیستی را کار خیر همراه با انجام وظیفه عنوان کرد و افزود: افرادتحت حمایت بهزیستی برای ما با ارزش و مهم هستند،  گاهی وقتها که به درد دلهای آنهاگوش میدهید، متوجه عمق مشکلات انها خواهید شد که به بهزیستی پناه می آورند.همین گوش دادن به دردلهای انها وتوجه کردن به نوع وعمق  مشکلات این عزیزان خود نوعی خدمت است، و ما برای کلیه خدمات رسانان و خیران حامی این عزیزان آرزوی سلامتی و عاقبت به خیری داریم.

در ادامه دکتر فرحناز محمدی«مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه» ضمن ارائه گزارشی از خدمات بهزیستی استان، از نماینده ولی فقیه در استان، مسئولین ادارات و ارگانها و همه افراد نوع دوست خواست در یاری رساندن به افراد تحت حمایت بهزیستی آنها را تنها نگذارند، تا به کمک یکدیگر بتوانیم گره های مشکلات این عزیزان را حل کنیم.

کد خبر 40454

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد