۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵

همزمان با ششمین روز از گرامیداشت هفته بهزیستی ؛

افتتاح مرکز درمان وبازتوانی اعتیاد پرواز و بازدید از موسسه اشتغالزایی نیکوکاری عطوفت در شهرستان محلات
همزمان با ششمین روز از گرامیداشت هفته بهزیستی ؛

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از افتتاح مرکز درمان وبازتوانی اعتیاد پرواز در شهرستان محلات همزمان با فرا رسیدن هفته بهزیستی خبر داد.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در خصوص افتتاح مرکز درمان وبازتوانی اعتیاد پرواز در شهرستان محلات افزود: این مرکز به منظور ارائه مداخلات سم زدایی و پرهیزمدار با بهره گیری از اکثر رویکرد های درمان و بازتوانی اعتیاد، به رفع چالش های خانوادگی و اجتماعی بیمار، مداومت بر مراقبت بیمار، مداخلات روانی اجتماعی و توانمند سازی شغلی پرداخته وتمامی این خدمات در قالب طرح درمان برای هر فرد طی برنامه مدیریت حین درمان و پس از ترخیص ارائه می شود.

زهرا امینی بیان کرد : موسسه نیکوکاران عطوفت با هدف توانمند سازی آموزشی و کارآفرینی به منظور حمایت از بحث خود اشتغالی جامعه هدف و اقشار در معرض آسیب جامعه ، اقدام به تاسیس کارگاه خیاطی با اولویت اشتغال مددجویان بهزیستی نموده است .

امینی افزود: این موسسه با بکارگیری 15 نفر از افراد سرپرست خانوار و معلولین اقدام به راه اندازی کارگاه خیاطی نموده است و در سال گذشته مبلغ 100 میلیون تومان وام به عنوان کارفرما از بهزیستی دریافت نموده است .

وی اظهار داشت : مؤسسه نیکوکاران عطوفت ، مؤسسه ای با دریافت مجوز از خود بهزیستی می باشد و بصورت عام و المنفعه  و مردم نهاد است که در راستای اهداف اساسنامه خود در زمینه آموزش ، توانبخشی و اشتغالزایی برای معلولین جسمی حرکتی و کمک به نیازمندان ، ترک اعتیاد و حمایت از خانواده های آنان بصورت رایگان به ارائه خدمات میپردازد.

این مقام مسئول در ادامه  افزود: هم اکنون کارگاههای خیاطی مجهز دایر و فعالیت آموزش و تولید لباس به همت معلولان و مهرجویان در حال انجام و آماده دریافت سفارشات است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت : این موسسه به منظور ارتقاء سطح توانایی افراد توانیاب از طریق آموزش ، توانبخشی ، اشتغال و کارآفرینی و با هدف نهایی ایجاد حس استقلال مفید بودن عزیزان تحت حمایت آغاز به کار نموده است .

کد خبر 40448

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد