شاهین شهر و میمه | سخنرانی رئیس بهزیستی شهرستان پیش از خطبه های نماز جمعه

به مناسبت فرارسیدن سالروز تشکیل سازمان بهزیستی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه پیش از خطبه های نماز جمعه شاهین شهر به سخنرانی پیرامون اهداف و عملکرد سازمان بهزیستی پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه، محمد حسین قربانی ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی و شهدای هفتم تیر خاصه شهید فیاض بخش، از سازمان بهزیستی به عنوان یک دستگاه تخصصی که به ارائه متنوع ترین خدمات به عموم شهروندان می پردازد، یاد کرد و خاطر نشان نمود: بهزیستی امروزه به عنوان یک دستگاه تخصصی و با ارائه بیش از 150 نوع خدمت متنوع به شهروندان و بویژه جامعه هدف خود، سهم بزرگی در راستای خدمت رسانی به اقشار مختلف جامعه را دارد . 
قربانی با بیان شعار امسال بهزیستی با عنوان " بهزیستی در گام دوم هوشمند سازی، محله محوری و سلامت اجتماعی" به تشکیل مراکز مثبت زندگی و نحوه ارائه خدمات به شهروندان عزیز توسط این مراکز  اشاره نمود و افزود: 3 مرکز مثبت زندگی با نیرو های تخصصی در شهرستان شاهین شهر و میمه هم اکنون مشغول فعالیت می باشند.
سرپرست اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه در ادامه به ارائه گزارشی مختصری از فعالیت های این اداره در 4 حوزه تخصصی توانبخشی، امور اجتماعی، پیشگیری و مشارکت های مردمی پرداخت و بیان نمود: در شهرستان شاهین شهر و میمه بالغ بر 3000 معلول شناسایی شده از خدمات مستمر و غیر مستمر سازمان بهره مند می گردند. همچنین در حوزه امور اجتماعی 377 زن سرپرست خانوار و 78 کودک بی سرپرست و بد سرپرست تحت حمایت می باشند. 
قربانی از تعامل بسیار سازنده و موثر دستگاه قضایی و دیگر ارگانها و نهاد های شهرستان با این اداره تقدیر نمود و آن را اصلی ترین عامل در موفقیت انجام وظابف محوله در اداره بهزیستی دانست. 
در پایان قربانی حمایت خیرین و نیکوکاران را در جهت نیل به اهداف و خدمت رسانی بهتر به تمامی اقشار جامعه را خواستار شد. 
 

شاهین شهر و میمه | سخنرانی رئیس بهزیستی شهرستان پیش از خطبه های نماز جمعه

شاهین شهر و میمه | سخنرانی رئیس بهزیستی شهرستان پیش از خطبه های نماز جمعه

کد خبر 40445

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد