برخوار| بهزیستی و نیروی انتظامی دو بازوی مهم مقابله با آسیب های اجتماعی

همزمان با فرارسیدن هفته بهزیستی سرهنگ خلیلی و سرهنگ میرحیدری با حضور در اداره بهزیستی شهرستان برخوار با رئیس و پرسنل این بهزیستی شهرستان دیدار و گفت و گو کردند. 

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان برخوار، در این دیدار سرهنگ خلیلی فرمانده انتظامی شهرستان برخوار با تبریک فرا رسیدن هفته بهزیستی، به نقش موثر و حائز اهمیت این سازمان در رسیدگی به مسائل و آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت:  اختصاص روزها و هفته ها به نام مجموعه های مختلف فرصتی است تا آحاد جامعه به خدمات و تلاش های انجام گرفته توسط پرسنل یک سازمان توجه کنند و قدردان زحمات و خدماتی باشند که در طول سال از آن بهره مند می شوند. هفته بهزیستی نیز فرصت مغتنمی است تا مردم و مسئولین به ارزیابی و قدردانی از عملکرد سازمان بهزیستی بپردازند. 
وی در ادامه افزود: کارکنان بهزیستی سربازان عرصه رفاه اجتماعی تلقی می شوند که در میدان مبارزه با آسیب های اجتماعی به شکلی نرم تجربیات ارزشمندی کسب می کنند که لازم است تجربیات و نگاه ارزشمند کارشناسان بهزیستی در برنامه ریزیها و تصمیم گیری های کلان مورد استفاده قرار گیرد. 
حسن مرادی رئیس اداره بهزیستی نیز در ادامه این دیدار با اشاره به همکاری های خوب و قابل تقدیر نیروی انتظامی در ماموریت های مختلف بهزیستی، تعامل و هم سویی مثبت میان این دو ارگان را از ابزارهای مهم برای مقابله با آسیب های اجتماعی دانست و افزود: بدون شک عملکرد بهزیستی تاثیرات فراوانی در عملکرد نیروی انتظامی و بالعکس دارد و هر چه تعامل میان این دو نهاد بیشتر باشد، خروجی مطلوب تری خواهد داشت و شهروندان شاهد امنیت و آرامش بیشتری در سطح جامعه خواهند بود.
 وی در ادامه افزود: آسیب های اجتماعی چند عاملی هستند که ساماندهی آنها نیاز به مشارکت تمامی ارگان‌ها علی الخصوص مشارکت نیروی انتظامی را دارد . اورژانس اجتماعی یکی از طرح های اجرا شده در سطح جامعه است؛ اجرای هر چه بهتر این طرح، بیشترین و موثرترین تعامل را با نیروی انتظامی می طلبد که امیدواریم با همکاری بیش از پیش دو نهاد نیروی انتظامی و بهزیستی، بتوانیم اقدامات موثرتری را در مبحث کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی از جمله مشکلات اعتیاد، فرار از منزل، کودک آزاری، همسرآزاری و ... انجام دهیم. 

کد خبر 40442

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد