تویسرکان|حضور فرماندار در بهزیستی شهرستان

مناسبت هفته بهزیستی سید رسول حسینی، فرماندار شهرستان با رئیس و کارکنان اداره بهزیستی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان تویسرکان سید رسول حسینی ضمن تبریک فرارسیدن هفته بهزیستی و تقدیر و تشکر از زحمات بی شائبه ریاست و کارکنان اداره بهزیستی گفت: خدمت در نهاد بهزیستی منشاء برکت دنیوی و پاداش اخروی است و این سازمان از آغاز تاسیس زمینه‌ساز خیر و برکات برای اقشار محروم جامعه به خصوص مددجویان و معلولان بوده است.

وی  افزود: خدمت به معلولان و نیازمندان جامعه، عبادت ارزشمندی است که نصیب کارکنان این نهاد شده است.

فرماندار شهرستان  هفته بهزیستی را بهترین فرصت برای اطلاع رسانی و خدمات دهی ویژه به  افراد تحت حمایت عنوان کرد و اظهار داشت: این نهاد در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و کمک دولتمردان در راستای گسترش و ارتقای کیفیت زندگی، ایجاد اشتغال و رفع فقر و پریشانی از اقشار آسیب پذیر جامعه موفق عمل کرده است.

حسینی اظهار داشت : بهره مند شدن مددجویان شهرستان از سهمیه اشتغال  و بررسی مشکلات فضاهای شهری و انجام مناسب سازی برای تردد معلولان و جانبازان از جمله وظایفی است که اداره بهزیستی در این راستا اقدامات خوبی انجام داده است.

در این دیدار سعید موسیوند رئیس اداره بهزیستی شهرستان ضمن قدردانی از حضور فرماندار در اداره بهزیستی با تشریح عملکرد و فعالیت این اداره گفت : همکاران ما در بهزیستی از اقشار زحمت کش، صبور، سختکوش و دلسوز هستند که با سخت‌ترین شرایط در محیط کار خدمت میکنند و عاشقانه به شغلشان افتخار می نمایند.

سید رسول حسینی همچنین با حضور در اتاق کار کارکنان اداره، هفته بهزیستی را به ایشان تبریک گفت.

کد خبر 40438

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد