در رسانه| اختلافات حاد خانوادگی در صدر تماس های ۱۲۳ همدان

همدان- معاون امور اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان همدان گفت: اختلافات حاد خانوادگی بیشترین گزارش را در اورژانس اجتماعی استان همدان به خود اختصاص داده است.

خبرنگار قلم از همدان، زهره بختیاری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کلینیک حقوق کودکان بیشتر جنبه قضایی دارد، عنوان کرد: این کلینیک، در راستای تحقق حقوق کودک با اولویت بحث‌های آموزشی فعالیت خواهد کرد. این کلینیک، خط اتصال مفاد مندرج در پیمان نامه حقوق کودک و جامعه ما خواهد بود.

معاون امور اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان همدان در رابطه با اورژانس اجتماعی بیان کرد: مردم می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز که با مشکلی مواجه شدند با شماره ۱۲۳ تماس بگیرند.

وی با بیان این موضوع مطرح کرد: اختلافات حاد خانوادگی بیشترین گزارش را در اورژانس اجتماعی استان همدان به خود اختصاص داده است.

بختیاری در خصوص وضعیت فعلی مهدهای کودک مطرح کرد: مهدهای کودک در مرحله گذار به آموزش‌وپرورش هستند و ما دیگر هیچ‌گونه وظیفه‌ای برای قانون‌گذاری در مهدهای کودک نداریم.

معاون امور اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان همدان با بیان اینکه مهدها باید شرایط خانواده را ببینند و تابع قوانین باشند اما بهزیستی دیگر نمی‌تواند در این زمینه، مداخله کند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر، شهریه های مهدهای کودک از سوی سازمان بهزیستی تعیین نمی شود و هیچ گونه وظیفه ای برای قانون گذاری نداریم تنها در مرحله گذار هستیم تا بتوانیم دستورالعمل ها را به آموزش و پرورش انتقال دهیم.

کد خبر 40436

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد