طالقان | رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر شهرستان طالقان با رئیس بهزیستی دیدار کرد

روز یکشنبه مورخ ۲۷ تیرماه رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر شهرستان طالقان با حضور در اداره بهزیستی شهرستان هفته بهزیستی را تبریک گفت و با رئیس این اداره دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز، رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر شهرستان طالقان در این نشست اظهار داشت :این هفته که به عنوان هفته بهزیستی و تأمین اجتماعی نامگذاری شده، فرصتی جهت قدردانی از زحمات کارکنان این اداره است که مبنای وجودشان کمک به خانواده های نیازمند و بی سرپرست و ایجاد زمینه مناسب برای خودکفایی آنان است، نامگذاری چنین هفته ای، از میزان اهمیت این سازمان در نظام جمهوری اسلامی خبر می دهد.
وی افزود با آغاز هفته بهزیستی، از تلاشهای بی وقفه کارکنان این اداره در راستای خدمت رسانی به مردم در زمینه حمایتهای اجتماعی که جلوه ای زیبا از مهرورزی و خدمت به بندگان خدا بوده و باعث تسکین آلام افراد دارای معلولیت و کاهش دغدغه های جامعه هدف بهزیستی می شود تشکر و قدردانی می نمایم.
در پایان این دیدار «غلامی» رئیس بهزیستی شهرستان طالقان به پاس زحمات و خدمات سروان امین و همکارانش در راستای همکاری در زمینه پیشگیری و درمان اعتیاد سطح شهرستان طالقان با اهداء لوح سپاس، قدردانی کرد.

کد خبر 40395

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد