اهدای یک‌هزار دستگاه اکسیژن‌ساز به مراکز سالمندان

مدیر روابط عمومی بهزیستی استان تهران گفت: در هفته بهزیستی ۲۰۷۵ واحد مسکونی مددجویان در سراسر کشور به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، محمود ابراهیمی، اظهار کرد: هفته بهزیستی امسال از ۲۲ تا ۳۰ تیر ماه با شعار " بهزیستی در گام دوم هوشمندسازی، معلم‌محوری و سلامت اجتماعی در خانواده" نامگذاری شده است.

وی گفت: شعار امسال هفته بهزیستی همسو با فعالیت‌های این سازمان در برنامه ۱۴۰۰و بر اساس رسالت و ماموریتی که بر عهده سازمان بهزیستی نهاده شده، نام گرفته است.

مدیر روابط عمومی بهزیستی استان تهران با اشاره به بهره‌برداری ۲۰۷۵ واحد مددجویان بهزیستی در سطح کشور، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۲۳ واحد مسکونی در استان تهران تحویل صاحبان آن‌ها شد.

ابراهیمی تاکید کرد: همچنین در هفته بهزیستی امسال یکهزار دستگاه اکسیژن‌ساز از سوی صندوق سازمان ملل به سازمان بهزیستی اهداء و در سراسر کشور توزیع شد که از این تعداد بیش از دویست دستگاه به مراکز نگهداری سالمندان استان تهران اهداء شد.

وی افزود: افتتاح دبیرخانه سامانه رصد آسیب‌های اجتماعی در سازمان بهزیستی کشور، افتتاح مراکز نگهداری معلولان ذهنی و شبانه‌روزی ترک اعتیاد و چندین مورد کلنگ‌زنی از دیگر برنامه‌های هفته بهزیستی است.

مدیر روابط عمومی بهزیستی استان تهران خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی از سال ۱۳۵۹ و با ادغام ۱۶ نهاد خیریه فعال در زمینه ارائه خدمت به مددجویان، آسیب‌دیدگان و افراد دارای معلولیت فعالیت خود را آغاز کرده است.

ابراهیمی تصریح کرد: این سازمان خدمات متعددی در زمینه اشتغالزایی، حرفه‌آموزی، توانمندسازی، خدمات درمانی، بازتوانی، تحصیلی، معیشتی و موارد متعدد دیگری را به جامعه هدف زیر مجموعه خود ارائه می‌دهد.

کد خبر 40386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد