۲۰۹ دستگاه اکسیژن ساز به مراکز بهزیستی استان تهران اهدا شد

معاون امور توانبخشی اداره کل بهزیستی استان تهران گفت: ۲۰۹ دستگاه اکسیژن ساز توسط صندوق جمعیت سازمان ملل متحد در ایران به بهزیستی استان تهران اهدا شد که ۴۵ دستگاه آن به پایتخت اختصاص یافت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از خبرگزاری ایرنا، سید احمد خادم در مراسم اهدای دستگاه های اکسیژن ساز به صورت وبینار اظهار داشت: از این تعداد ۱۳۸ دستگاه به مراکز سالمندان و ۷۱ دستگاه به مراکز نگهداری معلولان ذهنی و روانی اختصاص یافت.  

وی افزود: این دستگاه ها در ۷۶ مرکز سالمندان با جمعیت چهار هزار و ۱۳۴ نفر، سه دستگاه در مرکز نگهداری سالمندان جنت با ۸۱ سالمند و ۶۶ مرکز نگهداری معلولان ذهنی و روانی با جمعیت ۷۶۷ نفر به کار گرفته می شود.  

وی با بیان اینکه در استان تهران ۳۱ هزار و ۶۹۴ نفر سالمند تحت پوشش خدمات توانبخشی و اجتماعی هستند.  

این مقام افزود: همچنین ۲۴ هزار و ۴۵۸ نفر در حوزه توانبخشی و هفت هزار و ۲۳۶ نفر نیز در حوزه اجتماعی در بهزیستی استان تهران پرونده دارند.  

وی ادامه داد: دو مرحله واکسیناسیون تمام سالمندان در مراکز نگهداری بهزیستی استان انجام شده است.  

وی بیان داشت: مرحله اول واکسیناسیون در مراکز نگهداری غیر سالمندی بهزیستی نیز آغاز شده و بعضی از مراکز در حال تزریق مرحله دوم هستند از آنجایی که جمعیت معلولان استان تهران بالاست واکسیناسیون همچنان ادامه دارد.  

وی خاطر نشان کرد: با بنیاد برکت نیز مذاکراتی برای دریافت واکسن در مراکز روزانه بهزیستی وکارکنان صورت گرفته است که امیدواریم تسریع شود.  

✔️ ۴۵ دستگاه اکسیژن ساز به مراکز بهزیستی شهر تهران تعلق گرفت

مدیر بهزیستی شهر تهران در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: این تعداد دستگاه در مراکز نگهداری شبانه روزی سالمندان و معلولان ذهنی مورد استفاده قرار می گیرد.  

سید سعید آرام‌ افزود: مرحله نخست واکسیناسیون و مرحله دوم آن انجام شده است و ۹۰ درصد از مراکز سازمان بهزیستی در شهر تهران واکسیناسیون شدند و مابقی افراد بزودی واکسیناسیون خواهند شد.

گفتنی است، یکهزار دستگاه اکسیژن‌ساز به مراکز سالمندان در سراسر کشور از سوی صندوق جمعیت سازمان ملل متحد در ایران اهدا شد.

کد خبر 40385

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد