روابط عمومی ها چشم بینای سازمان و بازوی توانمند مدیران

جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور توصیفیان مدیر کل اداره تعاون، دیناری مدیر کل بهزیستی استان، معاونین حوزهای تخصصی و دیگر اعضاء جلسه برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مدیر کل بهزیستی با تبریک هفته بهزیستی و تامین اجتماعی گزارشی از فعالیت های اداره کل بهزیستی استان در طی سال گذشته و برنامه های هفته بهزیستی را ارائه نمود.

مهدی دیناری در ادامه افزود : نگرش نسل جدید به روابط عمومی نگرشی تازه وبدیعی است یعنی هنر برقراری ارتباط بامردم با هدف جلب رضایتمندی آنها که منجر به حقانیت ورعایت حقوق مردم وارباب رجوع می‌گردد. امروزه روابط عمومی‌ها به عنوان عناصری قوی در ارزیابی وپیشبرد اهداف سازمان‌ها ومدیریتها تلقی می‌گردند. روابط عمومی بخشی ازسازمان یا مدیریت است که وظیفه تجزیه وتحلیل افکار عمومی، یافتن نقاط قوت وضعف، شناخت فرصتها وتحدیدها راداشته و در پی آن است تا با مدنظر گرفتن محدودیتها بهترین روش استفاده ازمدلها را برای سازمان یا مدیریت طراحی کنند.

  روابط عمومی ها چشم بینای سازمان و بازوی توانمند مدیران

در این جلسه توصیفیان مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی ضمن تبریک هفته بهزیستی و تامین اجتماعی در مورد مراکز زندگی افزود:با ایجاد ۴۸ مراکز مثبت زندگی خدمات بهزیستی به جامعه هدف تسهیل تر و قابل دسترس تر  ارائه میشود.

وی در ادامه در بحث اشتغال افزود: ۹۷درصد اعتبارات جذب شده بیانگر  این است که خدمات قابل توجهی در این بخش ارائه گردیده است که رتبه نخست کشوری به بهزیستی استان تعلق یافته است و این باعث افتخار استان و اداره کل بهزیستی می باشد

. توصیفیان خاطرنشان کرد:الکترونیکی شدن خدمات باعث تسریع در کارها و ارائه خدمات با کیفیت و به جامعه هدف خواهد شد.

 مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت روابط عمومی ها به عنوان چشم بینای سازمان و بازوی توانمند مدیران می باشند و حضور مشاورین خوب و با تفکر در کنار مدیران کل میتواند نسبت به رسانه کردن خدمات سازمان و ارائه گزارشات تاثیر بسزایی داشته باشد.

 وی در مورد مسکن مددجویان افزود:طی سال های گذشته خدمات و تسهیلات خوبی در جهت خانه دار شدن جامعه هدف قدم های مثبتی برداشته شده است.

در پایان این جلسه مدیر کل بهزیستی استان ضمن تشکر از روابط عمومی های حاضر در جلسه گفت:امیدواریم روابط عمومی ها با همکاری های لازم در بین دستگاه های عضو  در معرفی فعالیتهای سازمانی کوشا بوده و از هیچ تلاشی در معرفی و ارائه خدمات سازمانی فرو گذاری نکنند تا گزارشات بصورت شفافیت اطلاع رسانی شود.

 لازم به ذکر است در این جلسه توصیفیان با تبریک هفته بهزیستی با اهدا لوح تقدیر از مدیر کل بهزیستی استان در جهت پیشبرد اهداف سازمانی تقدیر و تشکر کرد.

  روابط عمومی ها چشم بینای سازمان و بازوی توانمند مدیران

  روابط عمومی ها چشم بینای سازمان و بازوی توانمند مدیران

  روابط عمومی ها چشم بینای سازمان و بازوی توانمند مدیران

کد خبر 40346

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد